۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۵۷۴۳۸
به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛

برنامه‌های معاونت عقیدتی و سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول معاونت عقیدتی و سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشستی برنامه‌های هفته معلم و روز عقیدتی و سیاسی در آذربایجان غربی را تشریح کرد.
هفته معلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از ارومیه، نبی اکبرزاده، مسؤول معاونت عقیدتی و سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته معلم، اظهار داشت: برنامه‌ها ی گرامیداشت هفته معلم از 11 اردیبهشت با عنوان شهید مطهری، ولایت و فرهنگ مهدویت آغاز می‌شود که با گردهمایی فرهنگیان و حضور در نماز جمعه ادامه پیدا می‌کند.


وی افزود: شهید مطهری؛ ایمان و معنویت عنوان روز دوم هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه است و با گردهمایی اساتید و فرهنگیان بسیجی، مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، سرگروه‌ها و مربیان صالحین برای دیدار با ائمه جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.


اکبرزاده به برنامه روز سوم هفته معلم اشاره و تصریح کرد: شهید مطهری، پیشرفت علم و فنآوری عنوان روز سوم هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شده و اجرای مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس با همکاری بسیج‌دانش آموزی در سراسر استان از اهم برنامه های این روز است.


مسؤول معاونت عقیدتی و سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عنوان روز چهارم شهید مطهری، پیشرفت و عدالت نام‌گذاری شده است و نشست علمی افزایش جمعیت با همکاری سازمان بسیج طلاب و و روحانیان سپاه شهدا برگزار می‎شود.


وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری، امر به معروف و نهی از منکر عنوان روز پنجم هفته معلم است و برگزاری مراسم گرامیداشت و تجلیل از مربیان سازمانی برای کارکنان سپاه از اهم برنامه‌های روز پنجم است که از سوی تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه شهدا برگزار می‌شود.

 

اکبرزاده ادامه داد: عنوان روز ششم شهید مطهری، وحدت و بیداری اسلامی نامگذاری شده و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیان از برنامه‌های این روز است.


مسؤول معاونت عقیدتی و سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان روز هفتم را شهید مطهری، فرهنگ و اخلاق اسلامی نام برد و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی، بسیج فرهنگیان و معاونت سیاسی سپاه از دیگر برنامه‌های این روز است./936/پ203/ح

ارسال نظرات