۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۵۷۵۶۳
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

هدف عربستان از حمله به یمن جلوگیری از انقلاب مردمی و استقلال خواهانه این کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: هدف عربستان در حمله به یمن جلوگیری از انقلاب مردمی و استقلال خواهانه ملت یمن و عدم تکرار انقلابی شبیه انقلاب ایران در منطقه است، چرا که انقلاب ایران خار چشم آمریکا و استکبار و تهدید بزرگی برای اسرائیل است.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که عربستان سعودی خود به این نکته پی برده است که هرچه بیشتر تجاوز به یمن را ادامه دهد، مفتضح تر می شود، گفت: آل سعود به ناچار اعلام کرده است که ما به اهداف خود در یمن رسیده ایم.

 

وی افزود: یکی از اهداف عربستان در حمله به یمن جلوگیری از انقلاب مردمی و استقلال خواهانه ملت یمن و عدم تکرار انقلابی شبیه انقلاب ایران در منطقه است، چرا که انقلاب ایران خار چشم آمریکا و استکبار و تهدید بزرگی برای اسرائیل است.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: هدف دیگر عربستان نابود کردن انصارالله و متجاوز خواندن این گروه بود تا با نفوذ این گروه به خاک عربستان و محاصره این گره از سوی داعش و ارتش سعودی، بتوانند این گروه را از بین ببرند، اما تیزهوشی نظامی انصارالله مانع وارد شدن این گروه به خاک عربستان شد.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که حمله عربستان به یمن موجب شد تا مردم یمن دوستان و دشمنان خود را بشناسند، افزود: نیروهای انصارالله قبل از تجاوز عربستان به یمن در 11 استان یمن حضور داشتند، اما بعد از این تجاوز در 18 استان یمن حضوری مقتدرانه دارند و 22 میلیون ملت یمن حامی این گروه است که این خود نشان از پیروزی یمن و شکست عربستان است.

 

به گفته وی، عراق به نیابت از استکبار هشت سال جنگ را بر ایران تحمیل کرد و در آخر شکست خورد و در تجاوز عربستان به یمن نیز آل سعود به نیابت از استکبار به یمن حمله کرده است و در این جنگ نیز نایب استکبار شکستی مفتضح را متحمل خواهد شد.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم یادآور شد: عربستان که لقب ام القرای جهان اسلام را یدک می کشد و حرمین شریفین در این کشور اسلامی واقع شده است، به نایب صهیونیست در منطقه تبدیل شده و به نیابت از آنها مسلمانان را به خاک و خون می کشد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که نیت ناپاک وهابیت که در تمام آل سعود متبلور است، ظهور کرد، گفت: تمام مسلمانان دیدند که عربستان نوکر آمریکا، استکبار و صهیونیست است و در این جنگ، پیروزی بزرگی نصیب گروه انصارالله شد، چرا که آنها با تجهیزات خود می توانستند ریاض را هدف قرار دهند، اما با نجابت خود، مظلومیت شان را به دنیا دیکته کردند./1307/ت302/ح

ارسال نظرات