۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۶
کد خبر: ۲۵۷۶۰۸

همایش راهیان جمکران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش راهیان جمکران با حضور مدیران کاروان های استان تهران در این مسجد مقدس برگزار شد.
مسجد مقدس جمکران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش راهیان جمکران با حضور مدیران کاروان های استان تهران شب گذشته در سالن همایش های شهر آفتاب مسجد جمکران برگزار شد.
 
گفتنی است هدف از برگزاری این همایش بیان راهکارهایی برای هماهنگ سازی کاروان های زیارتی جمکران و آموزش مدیران برای پیشرفت در اردوهای زیارتی است.
 
قابل ذکر است پیش از این همایش برای مدیران کاروان های استان های دیگر مراسمی برگزار شده است و این همایش مختص مدیران کاروان های استان تهران بود.
 
در این همایش حجت الاسلام ناصحی مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگ مسجد مقدس جمکران با اشاره به پیشرفت های قابل توجه در راستای ساماندهی کاروان ها، گفت: تا کنون اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام شده است و تلاش می کنیم امکاناتی برای کاروان های هماهنگ با مسجد جمکران ارئه شود.
 
در ادامه این همایش حجت الاسلام وکیل پور به عنوان سخنران جلسه به مباحثی در راستای تأثیر مسجد مقدس جمکران در دنیا پرداخت و یادآور شد: مسجد جمکران به اندازه در دنیا اثر گذار است که سالانه از سراسر دنیا و از ادیان مختلف برای دیدن از این مسجد به قم سفر می کنند.
 
شایان ذکر است در این مراسم از مدیران کاروان های خواسته شد که بیشترین هماهنگی را با طرح ساماندهی کاروان ها داشته باشند تا روند پیشرفت طرح بهتر باشد.
 
گفتنی است در پایان این مراسم به تعدادی از مدیران کاروان های فعال لوح تقدیری از سوی مسجد جمکران اهدا شد./1322/پ202/ف
ارسال نظرات