۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۵۷۶۲۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انقلاب اسلامی بر پایه اسلام و قرآن استوار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که انقلاب اسلامی بر پایه اسلام و قرآن استوار است، گفت: قدرت انقلاب بر خاسته از دین است.
 نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام  جمعه خرم آباد، شب گذشته، در دیدار اعضای تشکل‌های اسلامی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان استان گفت: انقلاب اسلامی بر پایه اسلام و قرآن و رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پس از ایشان بوده هست.

وی با بیان این که امروز هیچ کس نمی‌تواند اسلام ناب را بگیرد و منکر اصل ولایت فقیه باشد، افزود: امروز هم اسلام می‌درخشد و امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که انقلاب پایه‌های خود را محکم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب به عنوان یک چهره علمی، حوزوی و مردمی همواره مانند خورشیدی می‌درخشید، عنوان داشت: مردم عظمت و ثمره ولایت فقیه را دیده‌اند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی بر پایه اسلام و قرآن استوار است، خاطرنشان کرد: قدرت انقلاب اسلامی به عنوان قدرت برخاسته از دین در دنیا خود را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در هدایت جامعه یادآورشد: پس از سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات هسته‌ای مردم احساس آرامش کردند.

وی اظهار داشت: برخی افراد به دنبال به دست آوردن مجلس خبرگان رهبری هستند، تصور می‌کردند، اگر مجلس شورای اسلامی را در دست بگیرند به اهداف مورد نظرشان می‌رسند.

وی در ادامه تأکید کرد: در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب وظیفه سنگینی بر دوش داریم که در سایه وحدت و همدلی مردم و مسؤولان محقق می شود.

تشکلی ماندگار است که پایه دینی، اعتقادی و فرهنگی آن قوی باشد

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر این که تشکل‌های اسلامی بر منویات رهبر معظم انقلاب تکیه کنند، بیان داشت: تشکلی ماندگار است که پایه دینی، اعتقادی و فرهنگی آن قوی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: این تشکل ها باید در جذب دانشجویان جوان و فارغ‌التحصیلان کوشا باشند./9459/پ203/ب

ارسال نظرات