۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۲۵۷۶۳۳
نماینده مردم آذربایجان غربی در خبرگان مطرح کرد؛

لزوم تلاش بیشتر مسؤولان کشوری در عرصه خدمات‌دهی عمومی

خبرگزاری رسا - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت:مسؤولان کشوری باید در عرصه خدمات‌دهی عمومی تلاش کنند تا بتوانند خدمات دهی خود را در حد توان به وضعیت استاندارد برسانند.
حجت الاسلام والمسلمين ديرباز

حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: مسؤولان کشور خود را از تجربیات مثبت حاکمان دیگر کشورها محروم نکنند.


وی افزود: ممکن است در کشوری مسؤولان بی‌کفایتی برسر کار آیند که در مسیر خدمت به مردم نباشند، ولی در مقابل کشورهایی هم هستند که مسؤولان آن‌‌ها خدمات ارزنده‌ای به مردم‌شان ارائه می‌دهند و کارآمدی‌ها و ویژگی‌های مثبتی دارند.


حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز وجود مقایسه در بین افراد و حتی کشورها را طبیعی عنوان و اضافه کرد: مسؤولان کشور ما باید از تجربیات مثبت مسؤولان دیگر کشورها استفاده کنند، هم‌چنان که ممکن است برخی از مردم خدماتی را که دریافت می‌کنند با خدمات دهی دیگر کشورها مقایسه کنند.


وی ادامه داد: اگر مردم احساس کنند در کشوری خدمت رسانی مسؤولان به مردم در قیاس با کشورمان بسیار بالاست، نگرش بدی نسبت به مسؤولان به وجود می‌آید.


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به لزوم تلاش بیشتر مسؤولان کشوری در عرصه خدمات‌دهی عمومی اشاره و اعلام کرد: در چنین شرایطی مسؤولان نیز وظیفه دارند خدمات دهی خود را با دیگر کشورها مقایسه کنند و تلاش کنند که خدمات دهی خود را در حد توان به وضعیت استاندارد برسانند.


حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز کلام مقام معظم رهبری را زبان گویای مشکلات مردم خواند و اظهار داشت: با توجه به اینکه رهبری واقف به مشکلات مردم است، در حقیقت درد دل مردم از زبان رهبری بیان شده و مورد تاکید قرار می‌گیرد.


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولان باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مسایل و مشکلات مردم و حل آنها توجه کنند./936/ت302/ش

ارسال نظرات