۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۲۵۷۶۴۶
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

یادواره شهدا تجدید میثاق با شهدا و امام است

خبرگزاری رسا ـ قادری گفت: یادواره‌های شهدا پیمان با آرمان های ایشان است، آرمان هایی که استقلال آزادی و اقتدار را برای کشور عزیزمان ارزانی داشته است.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سرهنگ علی قادری، جانشین فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در یادواره 14هزار شهید جامعه کارگری کشور که صبح امروز در سالن آمفی تئاتر اداره استاندار و تحقیقات صنعتی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: یادواره‌های شهدا در حقیقت شکرگزاری از محضر الهی است، چراکه خداوند به برکت خون شهیدان نعمت امنیت و اقتدار را برای این کشور ارزانی داشته است.


وی حضور در این مراسم را میثاق و پیمانی دوباره با شهدا دانست و خاطرنشان کرد: این یادواره پیمان با آرمان های شهداست، آرمان هایی که استقلال آزادی و اقتدار را برای کشور عزیزمان ارزانی داشته است، بنابر این باید قدرشناس برکات خون شهدا در جامعه اسلامی ایران باشیم.


قادری با اشاره به وصیت نامه شهید میرجعفر میرمحمدی گفت: این سخنان امروز بیشتر بر فضای موجود صادق است، تکریم از خانواده های شهدا همیشه توصیه امام و شهدا بوده است، چنانکه شهید میرمحمدی نیز در وصیت نامه خود توصیه کرده است.


وی با بیان این‌که با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و توصیه های امام خمینی(ره) می توان مسیر شهیدان را ادامه داد، تصریح داشت: کارگران حضور مؤثری در جبهه های رزم به ویژه در لشکر عاشورا به عنوان بسیجی فرمانده داشتند، ضمن این‌که در پشت جبهه ها نیز تدارکات رزم را انجام می دادند.


جانشین فرمانده سپاه عاشورا پیام یادواره شهدا را استمرار راه امام و شهدا برای مقابله با دشمنان و استکبار جهانی دانست و با بیان این‌که استکبار امروز به دنبال فراموشی یاد شهدا در جامعه ایران است، تصریح کرد: اگر توان کشور اسلامی نبود، اگر آثار ماندگار دوران دفاع مقدس نبود، شاید دشمنان می‌توانستند عقب‌گرد ما را شاهد باشند و به اهداف شوم خود نائل شوند.


قادری خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ایران در این شرایط منطقه ای منحصر به فرد و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در امنیت و اقتدار کامل به سر می برد، به طوری که دشمنان نظام از هرگونه تعرضی ناامید شده و جرأت چنین کاری را ندارند./854/پ202/ب4

ارسال نظرات