۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۵۷۶۵۱
در آستانه روز کارگر انجام شد؛

دیدار هزاران نفر از کارگران با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف کارگری ضمن تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات کشور، تاکید کردند: کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است.
 رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب در ديدار کارگران

به گزارش خبرگزاری رسا حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در آستانه روز کارگر با هزاران نفر از کارگران سراسر کشور دیدار کردند.

 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، بخش هایی از سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در این دیدار به این شرح است: 

 

مشکلات اقتصادی اگر بخواهد حل شود باید متمرکز روی مسئله تولید داخل شد/ کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است.

 

اشیائی که جزو مصارف دولتی است مطلقا از خارج تهیه نشود/ دولت تصمیم بگیرد در هر چه که در داخل امکان تولید آن است، مصرف کالاهای خارجی را برخود حرام کند.

 

حرف زدن درباره‌ی فساد فایده‌ای ندارد با "دزد دزد" گفتن، دزد از دزدی دست برنمی‌دارد/ مسئولان، روزنامه نیستند که راجع به فساد حرف بزنند/ باید اقدام کنیم و به معنای واقعی کلمه جلوی فساد را بگیریم.


مشروح خبر و عکس های تکمیلی متعاقباَ منتشر می شود. /924/د101/ج

ارسال نظرات