۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۵۷۷۸۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

عقیدتی سیاسی مجموعه‌ای در خدمت حفظ و اشاعه ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان گفت: عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران مجموعه‌ای در مسیر تعالی انقلاب اسلامی و حفظ و اشاعه ارزش‌های اسلام ناب محمدی است.
حجت الاسلام والمسلمين محمود شکري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام محمود شکری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در دیداری که به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه با نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزار شد، با گرامیداشت میلاد با برکت جوادالائمه(ع) و اعیاد ماه رجب با اشاره به روایتی از امام جواد(ع) اظهار داشت: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه، قوام بخش روحیه معنوی پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در مجموعه سپاه پاسداران، سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری علاوه بر روز و هفته معلم، روز عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است، به ارائه گزارش عملکرد اهم برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌‌های عقیدتی سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان پرداخت.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: از جمله فعالیت‌های عقیدتی سیاسی سپاه استان سمنان در سال 93 می‌توان به اعزام 229 نفر از خانواده پاسداران به مشهد مقدس و برگزاری کلاس‌های آموزشی در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) اشاره کرد.

 

حجت الاسلام شکری افزود: برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی با حضور 667 نفر از پاسداران و 600 نفر از سربازان، برگزاری 360 جلسه اخلاق در مجموعه سپاه در مرکز استان و شهرستان، ارزیابی نماز سربازان، برگزاری کلاس های نورمبین در تمام رده‌های سپاه از دیگر فعالیت‌های عقیدتی سیاسی سپاه استان سمنان در سال گذشته بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد:‌ در حوزه بسیج یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده، برگزاری دوره تربیت و تعالی حوزه‌ای با عنوان «سبک زندگی حضرت امام خمینی(ره)» با حضور تمامی فرماندهان گردان‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج بوده است.

 

حجت‌الاسلام شکری  یکی دیگر از فعالیت‌های مجموعه عقیدتی سیاسی را تکثیر و توزیع نشریه موعظه خوبان به عنوان یکی از نشریات اخلاقی تأثیرگذار با محتوای بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در سطح استان و تهیه و توزیع 600 جلد کتاب نفیس سراج الشیعه در راستای تأثیرگذاری بر فرماندهان و مدیران بدنه بسیج عنوان کرد.

 

وی تصریح کرد: آنچه می‌تواند ما را در مسیر تعالی انقلاب و اسلام نگه دارد؛ پشتیبانی از ولایت فقیه است و همه برنامه‌های اجرایی به منظور این است که بسیجیان و پاسداران را در سنگر ولایت‌مداری حفظ کنیم و بر اطلاعات و آموخته‌های آنان در این زمینه بیفزاییم./977/پ202/ح

ارسال نظرات