۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۵۷۸۴۸

فعالیت 1300 بانوی مبلغ در استان کرمان

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان از فعالیت تبلیغی هزار و 300 طلبه خواهر در این استان خبر داد.
حجت‌الاسلام حسين الله‌وردي مدير حوزه علميه خواهران استان کرمان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان در دومین همایش مؤسسان، اعضای هیات‌های امنا، خیران و مدیران واحدهای آموزشی تربیتی حوزوی خواهران کرمان در سخنانی با بیان این‌که کارگروه تبلیغات حوزه علمیه خواهران در پنج منطقه این استان فعال هستند، اظهار کرد: هزار و 300 مبلغ خواهر فعال در استان کرمان فعال و 25 مشاور در این حوزه مشغول به خدمت هستند.


وی تعداد اعضای هیات‌های امنای واحدهای حوزوی خواهران در استان کرمان را 145 نفر ذکر کرد کرد و افزود: در مجموعه حوزه علمیه خواهران کرمان 67هزار و 910 مترمربع زمین با زیربنای 29هزار و 410 مترمربع بنا به صورت ملکی، اجاره‌ای یا وقفی وجود دارد و طلاب در آنها مشغول فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تبلیغی هستند.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان تعداد طلاب شاغل به تحصیل در مقطع تحصیلی عمومی سطح دو (کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) در واحدهای حوزوی این استان را 2هزار و 496 نفر، تعداد فارغ‌التحصیلان را 945 نفر و تعداد اساتید این حوزه را 240 نفر برشمرد.


وی با بیان این‌که در حوزه‌های علمیه خواهران به دنبال تحقق آرمان بلند هر خانه یک طلبه هستیم، اضافه کرد: با حضور تعلیم‌دیدگان و تربیت‌شدگان در فضای مجازی شاهد اثرگذاری بیشتر این نهاد در جامعه خواهیم بود.


حجت‌الاسلام الله‌وری همچنین پیشنهادهایی به منظور افزایش جذب داوطلبان به حوزه‌های علمیه خواهران ارائه کرد./978/د101/ی

ارسال نظرات