۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۵۷۸۸۱

افتتاح استاد سرا و خوابگاه طلاب حوزه علمیه امام حسن عسکری آمل

خبرگزاری رسا ـ مراسم افتتاح خوابگاه حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با حضور مسؤولان حوزوی و ائمه جمعه استان مازندران برگزار شد.
افتتاح خوابگاه حوزه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم افتتاح خوابگاه حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل امروز با حضور رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، اعضای شورای حوزه علمیه مازندران، معاونان حوزه علمیه مازندران، ائمه جمعه شهرهای استان و اساتید و طلاب حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار شد.

 

حجت الاسلام نورالله براری، معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به برگزاری مراسم افتتاح خوابگاه حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، گفت: این خوابگاه دارای هشت اتاق است که برای حدود 70 نفر ظرفیت سازی شده است.

 

حجت الاسلام براری، تصریح کرد: برای تکمیل و تجهیز این خوابگاه حدود هفت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

 

معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که حوزه های علمیه می تواند نقش والایی در معرفت افزایی جامعه داشته باشد، افزود: باید از ظرفیت ارزنده طلاب و روحانیان در راستای ترویج ارزش های ارزنده اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان به بهترین نحو ممکن بهره برداری شود.

 

حجت الاسلام براری با اشاره به این که حوزه‌های علمیه در طول تاریخ از جایگاه والایی برخودار بوده‌اند، تصریح کرد: حوزه و روحانیت امروز به عنوان ادامه دهندگان مسیر ائمه معصومین(ع) نقش مهمی در ترویج اسلام ناب بر عهده دارند.

 

وی حوزه‌های علمیه را مرکز پرورش عالمان دینی دانست و با بیان این که این مرکز دینی به عنوان یکی از بازوان اصلی انقلاب و نظام رسالت سنگینی در پرورش شخصیت های برجسته بر عهده دارد، افزود: دشمنان نظام اسلامی همواره از نقش حوزه و روحانیت هراسان بوده اند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات