۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۲۵۷۹۱۶

بهره مندی 95 درصدی طلاب حوزه علمیه مازندران از کارت شناسایی هوشمند

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران اعلام کرد: تاکنون بیش از 95 درصد طلاب مازندران برای دریافت کارت شناسایی هوشمند ثبت نام کردند.
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با بیان این که تاکنون بیش از 95 درصد طلاب مازندران برای دریافت کارت شناسایی هوشمند ثبت نام کردند، گفت: همه خدمات طلاب حوزه علمیه از طریق این کارت ارائه خواهد شد.

 

وی با بیان این که همه خدمات حوزه علمیه از اول خرداد ماه از طریق کارت شناسایی هوشمند ارائه خواهد شد، افزود: طلاب با ارائه این کارت می توانند از خدمات بخش شهریه، مشمولین و خدمات رفاهی بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که کارت شناسایی هوشمند به دلیل اتصال به شبکه شتاب همانند یک عابر بانک عمل خواهد کرد، بیان داشت: همچنین به زودی شهریه دفاتر مراجع نیز در این کارت شارژ خواهد شد.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران ادامه داد: طلاب حوزه علمیه برای بهره مندی از سفرهای زیارتی، اقامت در هتل ها، مباحث آموزشی، شرکت در امتحانات، حضور و غیاب، مباحث انتقالات، خدمات انتظامی نظیر معافیت، گواهینامه و گذرنامه باید از این کارت هوشمند استفاده کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از طلابی که تاکنون برای دریافت کارت شناسایی هوشمند اقدام نکردند با مراجعه به معاونت امور طلاب حوزه علمیه مازندران نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند چون از این پس ارائه هر گونه خدمات، آموزشی و رفاهی از طریق کارت هوشمند انجام می شود.

 

حجت الاسلام میرعمادی همچنین در خصوص طلاب آزاد و قدیمی حوزه علمیه استان نیز گفت: تاکنون آیین نامه خاصی در خصوص ارائه کارت هوشمند به این طلاب از قم ابلاغ نشده و پس از ساماندهی طلاب در حال تحصیل، در خصوص طلاب آزاد و قدیمی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی برای ورزش صبحگاهی مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با حضور طلاب ورزشکار دو استان مازندران و گلستان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که این دوره ورزشی هفدهم اردیبهشت در عباس آباد بهشهر برگزار می شود، بیان داشت: در این دوره از هر مدرسه علمیه استان های مازندران و سمنان دو طلبه ورزشکار شرکت می کنند که در پایان دوره این افراد برگزاری ورزش صبحگاهی در مدارس علمیه را عهده دار خواهند شد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات