۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۵۷۹۳۱
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی مطرح کرد؛

تخصص و تعهد دو بال پیشرفت جامعه

خبرگزاری رسا ـ نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران با اشاره به ضرورت توجه به تولید داخلی و خود کفا شدن کشور گفت: تخصص و تعهد دو بال برای حرکت رو به پیشرفت جامعه محسوب می شوند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد جواد شهرستاني سيد جواد شهرستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران  پیش از ظهر امروز در دیدار سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به ضرورت توجه به تولید داخلی و خود کفا شدن کشور گفت: تخصص و تعهد دو بال برای حرکت رو به پیشرفت جامعه محسوب می شوند.

 

وی با بیان این که وجود مدیریت صحیح در کنار تخصص و تعهد لازم است، افزود: اگر می خواهیم جامعه در مسیر پیشرفت خود با سرعت عالی رو به جلو برود، باید مسؤولان بر کارها مدیریت صحیح داشته باشند؛ مدیریت صحیح و همدلی شرط در پیشرفت کشور است.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران با بیان این که از فرصت های خوبی که در اختیار کشور وجود دارد باید به خوبی بهره برده شود، اظهار داشت: مسؤولان کشور باید برای رسیدن به موفقیت شعارهای راهبردی را عملی کنند و از شعاز زدگی پرهیز داشته باشند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران دارای توانمندی های بسیار است، از توانمندی ها و نیروهای داخلی و امکاناتی که در کشور وجود دارد باید به بهترین وجه ممکن استفاده شود؛ در کشور باید از بهترین فناوری ها استفاده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی عنوان کرد: مسؤولان باید توجه داشته باشند که ظرفیت‌های افراد متخصص و متعهد برای رشد و کشور یک حقیقت انکارناپذیر است.

 

وی با بیان این که فرهنگ صحیح انتقاد باید به جامعه آموزش داده شود، ابراز داشت: انتقاد باید وجود داشته باشد اما فرهنگ این کار را باید به مردم آموزش داد تا انتقاد سازنده به تخریب کشیده نشود./1323/پ202/ش

ارسال نظرات