۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۵۷۹۵۲
با حضور آیت الله مصباح یزدی؛

همایش نقش نخبگان عرصه تبلیغ برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش نقش نخبگان در تبلیغ با موضوع بررسی نقض توانمند سازی تبلیغی نخبگان حوزه در تحقق آرمان های فرهنگی انقلاب اسلامی در قم برگزار شد.
امير بيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش نقش نخبگان با موضوع بررسی نقش توانمند سازی تبلیغی نخبگان حوزه در تحقق آرمان های فرهنگی انقلاب اسلامی به همت مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان پیش از ظهر امروز در سالن همایش های مؤسسه امام خمینی (ره) با حضور جمعی از اساتید و مبلغان نخبه حوزوی برگزار شد.
 
در این همایش آیت الله مصباح یزدی به عنوان مهمان ویژه مطالب قابل توجهی در راستای تلاش برای موفقیت در عرصه تبلیغ بیان کرد و گفت: دقت و آشنایی با مطالب در دین یک وظیفه است و بعد از این که با دین آشنا شدیم تازه وظیفه اصلی ما که بیان برای افراد جامعه است شروع می شود.
 
وی افزود: در راستای تبلیغ دین مشکلاتی هم وجود دارد که باید به آن ها توجه شود و از جمله این مشکلات می توان به تبلیغات منفی دشمنان بر علیه دین و روحانیون اشاره کرد.
 
در ابتدای این همایش حجت الاسلام هادی پور مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان به بیان گزارشی از نحوه فعالیت های این مؤسسه پرداخت و خاطرنشان کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اهمیت بحث تبلیغ در دین مؤسسه امیر بیان تلاش می کند در کنار وجود نخبه های علمی در حوزه به پرورش نخبه های تبلیغی در عرصه دین بپردازد.
 
وی به اهمیت نقش نخبگان حوزوی در عرصه های انقلابی اشاره کرد و ابراز داشت: حضور نخبگان حوزوی در کنار امام خمینی (ره) باعث شد که چنین انقلاب و بیداری در بین ملت ایران اتفاق بیفتد بنابراین ما باید سعی کنیم نخبگانی در حوزه داشته باشیم که یار و یاور رهبر معظم انقلاب باشند.
 
گفتنی است در این مراسم با حضور جمعی از مبلغان و اعضای فعال عرصه تبلیغی مؤسسه امیر بیان و همچنین عضو دانشگاه صنعتی شریف تهران میزگردی برگزار شد که مباحثی در رابطه با فعالیت های تبلیغی و تأثیر مستقیم آموزش مؤسسه امیر بیان در امر تبلیغ بیان شد و مشکلات و نیازهای تبلیغی جامعه مطرح شد.
 
شایان ذکر است با توجه به تبلیغات و هجمه های فرهنگی فراوان دشمنان اسلام و وجود شبهه های اعتقادی در جامعه اهمیت و نیاز به وجود نخبگان تبلیغی مانند وجود نخبگان علمی دو چندان می شود؛ مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان، گروهی جهادی و علمی است که فعالیت‌های خود پیرامون خطابه و سخنرانی را از مهر ماه 1388 در مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ حوزه علمیه قم به طور رسمی آغاز کرده است./1322/پ203/ف
ارسال نظرات