۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۵۷۹۶۸
سردار جعفری:

آمریکا به دنبال گرفتن امتیاز از ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: ایران با وجود ناامنی در منطقه چنان از امنیتی برخوردار است که آمریکا حتی در حیاط خلوت خود از این اقتدار ایران می‌ترسد.
مراسم گراميداشت ياد و خاطره سردار شهيد حسن شفيع زاده با حضور دبير تشخيص مصلحت نظام در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار عزت الله جعفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در یادواره شهید شفیع زاده در تبریز با بیان این‌که قدرت نظام جمهوری اسلامی امروز جهانی است، اظهار داشت: وجود چنین قدرتی نتیجه مجاهدت و خون پاک شهدا است.

 


وی امنیت و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حاصل خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: ایران با وجود ناامنی در منطقه از چنان امنیتی برخوردار است که آمریکا حتی در حیاط خلوت خود از این اقتدار ایران می ترسد، همه این اقتدار مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران است.

 


جعفری با اشاره به توصیه و وصایای شهدا دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: راه شهدا و حفظ نظام حمایت از ولایت است، نکته ای که در همه وصایای شهدا به وضوح دیده می شود و همیشه نوک پیکان حملات دشمن است، امروز همگان تکلیف دارند از ولی فقیه زمان پیروی کنند.

 


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که در تمام وصیتنامه‌های شهدا دفاع از ولایت موجود است و شهدا بر دفاع از ولایت تاکید داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در فتنه 88 نیز نوک حمله دشمنان ولایت فقیه بود و آنان برای نابودی نظام‌ ولایت فقیه را نشانه رفته بودند.

 


جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید به این‌که امروز آمریکا به دنبال گرفتن امتیاز از ایران است، اظهار داشت: ایران در سایه رشادت مردانی چون شفیع زاده، تهرانی مقدم و ... که توان موشکی را مدیون آنها هستیم امروز به قدرت منطقه تبدیل شده است.

 


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن شفیع زاده گفت: در زمان جنگ فرماندهان زیادی در دفاع مقدس تربیت شده‌اند که قدرت فرا منطقه‌ای دارند و می‌توانند قدرت توپخانه‌ای خاورمیانه را اداره کنند، توپخانه سپاه در شرایط آن زمان تشکیل‌ شد و بزرگانی چون حسن شفیع‌زاده در تشکیل آن نقش‌آفرینی موثر داشتند و این توپخانه در زمین‌گیر کردن دشمن نقش موثر داشت./935/پ202/ب4

ارسال نظرات