۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۵۸۰۰۷

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه علمیه کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه علمیه کرمانشاه از تربیت 1200 طلبه توانمند از زمان تأسیس مدیریت استانی خبر داد.
حجت الاسلام سيد حبيب الله موسوي- مدير حوزه علميه کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام موسوی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه های علمیه استان، به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه های  علمیه با حضور مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه، معاون آموزش و امور حوزه های علمیه و مدیر و معاونان حوزه استان کرمانشاه پرداخت.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت های حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان داشت: از زمان تأسیس مدیریت حوزه علمیه موفق به جذب 1200 طلبه در حوزه های علمیه شده ایم.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه افزود: حوزه علمیه ارتباط و تعامل مناسبی با سایر دستگاه ها و سازمان های دولتی به ویژه مراکز و موسسه های فرهنگی را داشته و در زمینه های عمرانی نیز پیشرفت چشمگیری حاصل شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در زمینه های علمی، پژوهشی و تهذیبی تبلیغی، زیر ساخت های حوزوی حرکت مناسب و روبه جلو و چشم گیری داشته ایم و در امور رفاهی طلاب و روحانیان نیز برنامه هایی لحاظ شده و سعی شده که تا حدودی مشکلات آن ها را مرتفع کنیم.

 

گفتنی است، حجت الاسلام فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه های کشور در این نشست از عملکرد رو به رشد حوزه علمیه استان کرمانشاه اعلام رضایت کرد./967/پ203/ب4

ارسال نظرات