۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۵۸۰۳۸
آیت الله حسینی بوشهری تأکید کرد؛

فعال سازی جبهه فرهنگی رسالت اصلی حوزه های علمیه

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به این که روحانیت در عصر غیبت پرچمدار و منادی عترت است، ابراز داشت: اگر دشمنان جبهه فرهنگی تشکیل می دهند ما هم باید در مقابل آنان جبهه فرهنگی تشکیل دهیم و با آنها بی تردید مبارزه کنیم.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری، امروز در سالن همایش های بنیاد علمی و حیانی اسرا در مراسم تجلیل از همسران و فرزندان روحانی با اشاره به دلیل این برگزاری این مراسم و تجلیل ها گفت: رسالت حوزه ها و روحانیت نسبت به دیگر اقشار جامعه پاسداشت قرآن است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: روحانیت در عصر غیبت پرچم دار و منادی قرآن و عترت است و این روحانیت است که در طول تاریخ رابطه بین قرآن و عترت را حفظ کرده است.

 

وی گفت: از نظر اسلام نه قانون به تنهایی می تواند سعادت آور باشد و نه مجریان قانون بلکه این دو در کنار هم می توانند سعادت آور باشند.

 

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: دشمنان اسلام کمر به نابودی ارزش های دینی بسته اند و تصمیم دارند ابتدا تخریب فرهنگی کنند بعد از آن ایده ها و فرهنگ خودشان را تحمیل کنند و در گام سوم دشمن از ما تسلیم شدن را می خواهد.

 

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به وظیفه روحانیون خاطرنشان کرد: اگر دشمنان جبهه فرهنگی تشکیل می دهند ما هم باید در مقابل آنان جبهه فرهنگی تشکیل دهیم و با آنها بی تردید مبارزه کنیم.

 

امام جمعه قم افزود: قرآن کانون انسان ساز است و ابواب معرفتی قرآن بسیار ارزشمند است و کسانی که حافظ قرآن هستند نزد خداوند ارزش بالایی دارند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: اگر بتوان با آموزه های قرآن مردم را با معرفت دینی آشکار کرد و معرفت آنها را بالا برد در نتیجه  با این کار جهاد اکبر و جهاد اصغر را بین آنها  تقویت می شود.

 

وی در پایان گفت: طلبه حافظ قرآن و روایت می تواند با یک ره توشه عظیم در صحنه های تبلیغی حضور پیدا کند./1325/پ202/س

ارسال نظرات