۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۲۵۸۱۱۳
دادستان مرکز مازندران:

کلید حل مشکلات کشور در حمایت از تولید داخل است

خبرگزاری رسا ـ دادستان مرکز مازندران با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت محور همدلی و همزبانی می شود، گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت شاخصه هایی دارد و مهم ترین محور آن می تواند فرهنگ ایثار و شهادت باشد.
دادستان مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسدالله جعفری، دادستان مرکز استان مازندران، شب گذشته در دومین سالگرد سردار شهید علی امانی و یادواره برادر بزرگوار ایشان شهید عباس امانی که در روستای هندوکلا از توابع بخش دشت سر آمل برگزار شد با بیان این که شهدا در نهج البلاغه امام علی(ع) از مقام ارزنده و جایگاه والایی برخوردار هستند، گفت: امام علی(ع) می فرماید شهدا در عین مظلومیت در زمین در آسمان ها از مقامات ارزشمندی برخوردار هستند.

 

وی، خاطرنشان کرد: سردار شهید علی امانی مجاهد فی سبیل الله تمام عیار بود که در برابر جانبازی با مقاومت ایستادگی کرده و از کسی انتظاری نداشت و در دوران دفاع مقدس پا به پای سردار شهید حاج حسین بصیر گام برداشته است.

 

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: شهدا در حوزه معرفت شناختی به جایگاه والایی رسیده که توانستند سخت ترین مأموریت ها را فتح کنند.

 

دادستان مرکز مازندران با بیان این که شهدا با ایمان، اراده و نیت خالص در این راه نورانی گام برداشتند، افزود: این عزیزان به سبب تکلیف پذیری و ولایت محوری تردیدی در راه و مسیر زندگی خود راه ندادند.

 

وی با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت محور همدلی و همزبانی می شود، گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت شاخصه هایی دارد و مهم ترین محور آن می تواند فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

 

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: در یادواره های شهدا همگان حضور پیدا کرده و آن را به عنوان وظیفه خود می دانند که می تواند محور عرض اندام در برابر نظام سلطه باشد.

 

دادستان مرکز مازندران با بیان این که جایگاه شهید و شهادت فوز عظیمی است که امروز وظیفه داریم در مسیر پاسداشت این بزرگواران حرکت کنیم، گفت: یکی از خصوصیات مهم شهدا این بود پیمان محکمی با امام و ولی خود بسته و هیچ گاه پیمان شکنی نکردند.

 

وی با اشاره به این که کشور اسلامی باید با عزت زندگی کرده و مسلمان عزیز باشد، خاطرنشان کرد: باید بدانیم اسلام به دنبال جنگ نیست، اما اگر دشمن هر روز با حیله فریب دهنده گام برمی دارد ما باید آمادگی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: فرامین پروردگار متعال باید در امت اسلامی حکفرما باشد که راه جهاد عامل مقابله در برابر دشمنان است.

 

وی با تاکید بر این که چاره اساسی حل مشکلات تحریم ها در تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: باید تولید و اقتصاد را به مردم بسپاریم و این امر مهم در کشور نهادینه شود که با همت و اراده مردم دشمنان ناامید و مأیوس می شوند.

 

دادستان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: رسالت و تکلیف نهایی ما این بوده تا فرهنگ اصیل اسلامی را در جامعه ترویج دهیم و نباید مسأله فرهنگی را دست کم گرفته و خانواده ها، مسؤولان و رسانه ها مسؤول هستند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات