۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۵۸۱۴۶
آیت الله علما:

دولت نقش مهمی در احیای اقتصاد مقاومتی و ایجاد فرهنگ مصرف تولید داخلی دارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: دولت خانواده بزرگی است از این رو می تواند نقش عظیمی در احیای اقتصاد و مصرف تولیدات داخلی داشته باشد.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه 11این هفته با اشاره به بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر، خاطرنشان کرد: قطعا کارگران سهم بزرگی در تحقق اهداف انقلاب دارند.

 

آیت الله علما تصریح کرد: منافقان و مخالفان انقلاب برنامه ها و دسیسه های بسیاری برای اختلاف میان این قشر زحمت کش داشتند  که سبب اختلاف، اعتصاب و بیکاری آن ها شوند اما این عزیزان با هوشیاری تمام و تعهدی که تا به حال امروز به انقلاب و رهبرشان داشتند در مقابل این حیله ها ایستادگی کردند.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب که به مناسبت هفته کارگر صورت گرفت و نکاتی در این دیدار مطرح شد، اظهار داشت: برای حل مشکلات اقتصادی و حفظ استقلال و قدرت کشورمان در منطقه باید اقتصاد را حفظ کرد و متکی به تولید داخل شویم و رهبر معظم انقلاب تأکید بسیاری بر این مسأله داشتند.

 

وی در ادامه افزود: مردم ایران نیز وظایف مهمی در ثبات اقتصاد دارند، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید مصارف داخلی را بالا برده و از طرف دیگر باید کیفیت محصولات و تولیدات داخلی را نیز به همان اندازه افزایش دهیم.

 

آیت الله علما با اشاره به نکته دیگر رهبر معظم انقلاب که در جمع کارگران بیان شد، عنوان داشت: دولت خانواده بزرگی است از این رو می تواند نقش عظیمی در احیای اقتصاد و مصرف تولیدات داخلی داشته باشد.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف تصریح کرد: معتکف انسان بزرگ و شریفی است و این ایام بهترین فرصت برای نزدیک شدن به خداوند است و با اعتکاف می تواند جسم و جانش را پرورش داده و مناجاتی زیبا و دلنشین با معبود خود داشته باشد.

 

آیت الله علما با فرا رسیدن روز معلم و شهادت استاد آیت الله مطهری و اهمیت تعلیم و تعلم افزود: تعلیم و دانش از اهمیت والایی برخوردار است و همانطور که امام راحل کتاب های شهید مطهری را تأیید می کردند و دلیلش این بود که تفکر اسلامی را سرلوحه کارش قرار داده بود از این رو معلمان با برنامه های مناسب و تفکر اسلامی می توانند توطئه های دشمنان اسلام را خنثی و از ایجاد مشکل در مدارس و دانشگاه ها پیشگیری کنند تا شتابی مناسب در عرصه های تعلیم و تربیت ایجاد شود.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان اظهار داشت: قطعا نیروهای انتظامی و نظامی به عنوان مهم ترین اصل در تأمین امنیت کشور هستند و این از برجستگی خاصی برخوردار است./967/پ201/ب4

ارسال نظرات