۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۵۸۱۶۵
امام جمعه موقت همدان:

آل سعود با یدک کشیدن نام اسلام دست به مسلمان کشی می‌زند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت همدان: رژیم آل سعود با یدک کشیدن نام اسلام دست به مسلمان کشی زده و چهره اسلام را در سراسر جهان خدشه دار می کند.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید هاشم موسوی امام جمعه موقت همدان در خطبه‌های نماز جمعه 11 اردیبهشت ماه جاری با اشاره به اقتدار و امنیت ایران در منطقه افزود: استقلال و پایداری ایران به برکت وجود مقام ولایت است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخن پیامبر اکرم(ص) که مى فرماید: رجب، «شهرالله الأصمّ» است عنوان داشت: هیچ ماهى به پایه عظمت این ماه  نمى رسد،در ماه رجب باید از رفتارها نادرست اخلاقی و محرمات دور شد چراکه ماه رجب ارتباطی بین خدا و بندگان است و به وسیله همین ماه  می‌توان به خداند نزدیک تر شد.

 

امام جمعه موقت شهر همدان با اشاره به فضائل ماه رجب تصریح کرد: ماه رجب بهترین زمان برای توبه و بازگشت به سوی خداوند است و در این ماه ملائک انسان را دعوت به آشتی با پروردگارش می کند و با دعا، انس با قرآن و استغفار می توان به این لذت معنوی دست پیدا کرد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فرا رسیدن روز معلم عنوان داشت: علم و عظمت حضرت علی (ع) بالاتر از همه پیامبران به جز پیامبر اکرم (ص) می باشد از این رو معلمان می توانند این امام بزرگوار را الگو و سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی با اشاره به برادر کشی آل سعود و تخریب زیرساخت های کشور یمن عنوان داشت: رژیم آل سعود با یدک کشیدن نام اسلام دست به مسلمان کشی زده و چهره اسلام را در سراسر جهان خدشه دار می کند و امنیت منطقه را با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی برهم می زنند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: عزت و آرامش ملت ایران به برکت وجود مقام ولایت و توصیه های رهبر معظم انقلاب به وجود آمده است از این رو تیم مذاکره کننده باید تمام اقداماتش در چارچوب نظر رهبری باشد.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان از زحمات بی دریغ و شبانه روز نیروهای نظامی و انتظامی در حفظ امنیت جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد./967/پ202/ب4

ارسال نظرات