۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۲۵۸۳۸۷
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز:

حمله آل سعود ملت یمن را بیدارتر و اراده انقلابی‌شان را مستحکم‌تر کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که بکشید ما را که ملت ما بیدارتر می‌شوند، گفت: هیچ ملتی با کشتار تسلیم سلطه کشورهای متجاوز نشده‌اند، ملت یمن در نتیجه این تجاوز بیدارتر و با اراده و انگیزه بیشتر در رسیدن به اهداف انقلاب مستحکم تر شده اند.
حجت الاسلام زارع زاده نجفي، مدير مدرسه علميه سفيران هدايت تبريز

حجت الاسلام زارع زاده نجفی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به کلام امام خمینی(ره) که انقلاب ما انفجار نور بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به اذن الهی و انفاس قدسی حضرت امام خمینی(ره) و به برکت مجاهدت شهدا، جرقه هایی در قلوب مسلمین ایجاد کرده و پرتو بیداری در جان مسلمین تابیده است.


وی افزود: از جمله جوامعی که پیام انقلاب اسلامی را دریافت کرده اند، مردم یمن هستند، مردم یمن که از منظر فکری و اعتقادی از ارادتمندان اهل بیت(ع) و عاشورایی هستند، امروز پیام انقلاب را گرفته و به برکات این تفکر حسینی و ظلم‌ستیز نیز رسیده اند.


این استاد حوزه تبریز بیان داشت: در طول تاریخ شاهد سلطه وهابیت بر یمن بوده ایم به گونه‌ای که مانع از استقلال فکری و ترویج آیین مردم یمن شده اند، تا قبل از سال جاری نیز مردم یمن اجازه عزاداری حسینی نداشته‌اند، اما امسال نخستین مراسم عاشورا در یمن برگزار شد.


وی تأکید کرد: مردم یمن با دریافت پیام انقلاب و درک آن، انقلاب را همراهی کرده اند و نتیجه آن را دیده اند، به یقین کشور یمن به عنوان یک ملت مستقل در جامعه مسلمین ظهور خواهد کرد، تجاوز عربستان، در حقیقت مخالفت با استقلال کشور یمن است تا این کشور وابسته به عربستان بوده و حیات خلوتی برای این کشور باشد.


حجت الاسلام زارع زاده با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که بکشید ما را که ملت ما بیدارتر می‌شوند، تصریح کرد: هیچ ملتی با کشتار تسلیم سلطه کشورهای متجاوز نشده اند، ملت یمن در نتیجه این تجاوز بیدارتر، با اراده و انگیزه بیشتر، مستدام در مسیر انقلاب و در اهداف انقلاب مستحکم تر شده اند.


مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز خاطرنشان کرد: قطعا آل سعود به خاک ذلت و خواری خواهد نشست، اگر قرار بر شکست ملت یمن بود، حماس و حزب الله نیز شکست می‌خوردند، پیروزی حماس و حزب الله نوید بخش پیروزی ملت یمن است.


وی با اشاره به کلام دیگری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران که فرمود؛ اگر از آمریکا و انگیس بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت، افزود: آل سعود در طول تاریخ به ویژه بعد از انقلاب با هزینه دلار های نفتی در مسائل تبلیغی و حمایت از صدام جنایتکار، و تجهیز رژیم صهیونیستی و منافقین بالاترین جنایت را علیه انقلاب و اسلام کرده اند.


حجت الاسلام زارع زاده تصریح کرد: امروز خروج عربستان از پشت پرده جنایات منطقه‌ و آغاز جنگ علنی علیه بمن و حضور در صحنه نبرد، نشان از افول و اضمحلال آل سعود و قرار گرفتن عربستان در آخر خط و نابودی حکومت نامشروع عربستان است./854/ت302/ح

ارسال نظرات