۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۵۸۳۹۱
حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی؛

ایستادگی در برابر استکبار مرهون ولایت فقیه است

خبر گزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی، ولایت فقیه را در امتداد ولایت ائمه اطهار علیهم السلام برشمرد و با بیان این‌که حاکمیت اسلام با ولایت فقیه مستحکم می‌شود، گفت: ایستادگی در برابر استکبار جهانی مرهون ولایت فقیه است.
آقا تهراني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی درمراسم جشن میلاد امیرالمومنین در بیت حضرت امام خمینی در نجف اشرف، با بیان اینکه امام خمینی در حوزه علمیه نجف، ولایت فقیه را استدلالی و براساس حکم شرع و عقل اثبات کردند، گفت: اصل ولایت فقیه بود که تاکنون اسلام با تمام قدرت در مقابل قدرت های زیاده طلب و استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه ولایت فقیه در حاکمیت اسلامی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با اتکا به این اصل در مقابل یاوه گویان شرق و غرب تاکنون با شهامت و قدرت مبارزه کرده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با تاکید بر اینکه با وجود ولی فقیه است که روز به روز بر قدرت اسلام در منطقه و جهان افزون می‌شود، تصریح کرد: ولایت فقیه در دفاع از مستضعفان جهان در مقابل صهیونیست و قدرت های زورگو، همچون کوه ایستادگی کرده است و قطعاً آینده جهان به دست مستضعفان رقم خواهد خورد.

 

این مراسم به همت قرارگاه خاتم الاوصیا و با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف به مناسبت ولادت سیدالکونین امیرالمومنان امام علی بن ابیطالب علیه‌السلام در جوار مضجع مبارک آن حضرت در بیت حضرت امام خمینی برگزار شد./1330/د101/ی

ارسال نظرات