۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۵۸۳۹۶
با حضور آیت‌الله مجتهد شبستری:

همایش پیوند آسمانی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم جشن ازدواج ویژه 160 نفر از طلاب حوزه های علمیه آذربایجان شرقی با عنوان «پیوند آسمانی» با حضور آیت‌الله مجتهد شبستری در تبریز برگزار می‌شود.
 جشن ازدواج طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم جشن ازدواج ویژه 160 نفر از طلاب حوزه های علمیه آذربایجان شرقی با عنوان «پیوند آسمانی» سه شنبه هفته جاری 15 اردیبهشت از ساعت 16:30 در سالن فرهنگسرای الغدیر شهرداری تبریز برگزار می‌شود.


این مراسم جشن که ویژه طلاب مزدوج سال گذشته است، با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و به‌هنگام در جامعه و فرهنگ سازی در راستای مهریه معقول به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.


بر اساس این گزارش، از دیگر اهداف همایش پیوند آسمانی ترویج فرهنگ کاهش هزینه های ازدواج و جلوگیری از اسراف در مراسم‌های عقد و عروسی است که متولیان با الگوسازی از سبک زندگی ساده طلاب نسبت به ترویج این مفاهیم ارزشمند خواهند کوشید.


گفتنی است، این مراسم با حضور آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد که در حاشیه این مراسم به مناسبت روز معلم از تعدادی استاد برگزیده حوزه ‌های علمیه تبریز نیز تجلیل به عمل خواهد آمد./854/پ203/ح

ارسال نظرات