۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۵۸۴۵۹
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مربیان سپاه باید توانایی پاسخگویی به شبهات را داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری با بیان اینکه یک مربی خوب باید بصیر و آگاه باشد، گفت: مربیان سپاه باید توانایی پاسخگویی به شبهات را داشته باشند و به گونه‌ای رفتار کنند که دانش‌آموزان اخلاق دینی را از آنان بیاموزند.
حجت الاسلام برهان باقري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام برهان باقری نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، ظهر امروز در دیدار اساتید، مربیان، هادیان، معلمان و فرهنگیان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برگزار شد؛ گفت: فرهنگیان و نیروهای عقیدتی سیاسی سپاه افتخار می‌کنند که روز شهادت استاد علامه مطهری با نام آنان گره خورده است.


وی ادامه داد: آموزش و پرورش و مجموعه سپاه هر دو تعلیم و تربیت را جزء اصلی‌ترین وظایف خود می‌دانند با این تفاوت که آموزش و پرورش تعلیم را برتربیت مقدم می‌داند اما در سپاه پاسداران این روند برعکس است.


حجت الاسلام باقری در توصیف شخصیت شهید مطهری افزود: ایشان هم در عرصه علم و هم درعرصه تربیت انسانی کم‌نظیر بود وی به هرچه می‌دانست، عمل می‌کرد؛ قبل از اینکه آن را به دیگران توصیه کند.


وی تصریح کرد: نیت مطهری خدایی و خاصانه بود و چون برای خدا کار می‌کرد مصداق یک معلم واقعی شد در روایات داریم که اگر کسی چهل شبانه‌روز خالصانه برای خدا کار کند، خداوند چشمه‌های معرفت را از قلب او بر زیانش جاری می‌کند.


نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: افراد بسیاری را سراغ داریم که به لحاظ علمی نسبت به شهید مطهری بالاتر هستند اما مانند دیدگاه‌های او را که مبنا و زیربنای نظام اسلامی شد، هیچ کس ندارد امام راحل هم به همین جهت تمام کتب ایشان را تأیید کردند.


وی با بیان اینکه یک مربی خوب باید بصیر و آگاه باشد، گفت: مربیان سپاه باید توانایی پاسخگویی به شبهات را داشته باشند باید به گونه‌ای رفتار کنند که دانش‌آموزان اخلاق دینی را از آنان بیاموزند.


حجت الاسلام باقری اظهار کرد: تحول و تعالی سپاه در صورتی محقق خواهد شد که پاسدار غیرمحافظه‌کار و پیش‌برنده امور باشد اگر پاسدار به درستی آموزش نبیند پیش‌رونده نخواهد بود./831/پ203/ب4

ارسال نظرات