۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۵۸۴۶۱
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

بیش از 70 درصد بقاع متبرکه اصفهان دارای پایگاه بسیج فعال هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: بیش از 70 درصد از بقاع متبرکه استان دارای پایگاه بسیج به صورت فعال هستند.
حجت الاسلام محمدرضا صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ظهر امروز در جلسه معارفه فرمانده پایگاه بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه استان که در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد، گفت: امید می رود که روش و منش بسیج بین کلیه کارکنان و پرسنل این سازمان بیش از گذشته در این اداره و ادارات استان حاکم شود.



وی با بیان این که در حال حاضر بیش از 70 درصد از بقاع متبرکه استان دارای پایگاه بسیج به صورت فعال هستند، ابراز داشت: کلیه کارکنان و کارمندان و افرادی که با این اداره در ارتباط هستند همگی از سربازان ولی فقیه محسوب می شوند.



حجت الاسلام صادقی در ادامه تصریح کرد: ما به بسیجی بودن خود افتخار می کنیم، همچنان که ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نماینده ولی فقیه هستند و این جزء افتخارات این سازمان است.



سرهنگ نصر، فرمانده بسیج ادارات استان اصفهان در این جلسه اظهار داشت: بسیج همیشه به عنوان یک پایگاه مستحکم در جامعه حافظ اسلام و منافع کشور و در خدمت آحاد جامعه بوده و هست.



وی در ادامه افزود: بسیج یک نیاز و ضرورت برای کشور و جامعه محسوب می شود که با دور اندیشی و تدبیر امام خمینی(ره) تشکیل و با بیانات، منویات و فرماندهی مقام معظم رهبری همواره به ایفای نقش خود پرداخته است.



نصر خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما برای غلبه بر مسائل و مشکلات مختلف نیازمند روحیه بسیجی و مدیریت جهادی است که مدیران و کارکنان ادارات باید این امر را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.



گفتنی است، در پایان حکم فرمانده پایگاه بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از سوی سرهنگ نصر فرمانده بسیج ادارات استان اصفهان به حجت الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اعطا شد./939/پ202/ب4

ارسال نظرات