۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۲۵۸۵۹۰
رییس کل دادگستری مازندران:

حل مشکل اشتغال در کشور نیازمند حمایت از تولید داخل است

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری مازندران بر ضرورت حمایت از تولید داخل از سوی دولت تأکید کرد و گفت: به حتم تقویت تولید کننده داخلی علاوه بر رفع مشکل اشتغال موجب رشد و بالندگی کشور می شود.
رييس کل دادگستري مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد علی تقوی فرد، رییس کل دادگستری مازندران، شب گذشته در نشست هم اندیشی مدیران حوزه تولید و دستگاه های اجرایی استان که در شرکت فولادین ذوب آمل برگزار شد با بیان این که ارزش دنیا به انسان است گفت: اگر روزی انسان از روی زمین حذف شود دنیا ارزشی ندارد و ارزش انسان به تفکرات او بوده و اگر درست فکر کند ارزشمند است.

 

وی با بیان این که جامعه صنعتی به فکر دیگران هستند افزود: صنعتگران تنها به فکر تأمین خودشان نیستند  و عده ای در کنار آنها نان می خورند و جامعه از وجود این قشر بهره مند می شود.

 

رییس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: صنعت و تولید در خدمت جامعه است و مدیریت و متولی صنعت در شما صنعتگران است و دستگاه قضا به عنوان حامیان صنعت بوده و حضور ما در کنار شما را آرامش می دهد.

 

حجت الاسلام تقوی فرد با بیان این که بانک هم یک صنعت است که هزاران نفر در کنار آنها مشغول هستند، ادامه داد: هرگاه دو صنعت با یکدیگر هم افزایی کنند سبب خیر و صلاح جامعه بوده و گرنه هزینه سنگین و خسارت آنها زیاد است.

 

وی اضافه کرد: همه صنعتگران می دانند سود بانکی سی درصد جوابگو نیست و هرگاه پشتیبان صنعت ما ربا باشد صنعت در جهنم است.

 

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به این که قانون بانک خشک و انعطاف ناپذیراست، اظهارداشت: نمایندگان مجلس باید طرحی مصوب کنند که سمت و سوی بانک ها درحمایت از صنعت باشد.

 

حجت الاسلام تقوی فرد با انتقاد از بعضی مدیران کارخانجات تولیدی که اعلام ورشکستگی می کنند، تصریح کرد: متأسفانه بعضی از مدیران کارخانجات تولیدی اموال خود را به نام دیگری می زنند و اعلام ورشکستگی می کنند و این خلاف است و اگر مشاهده شود برخورد می شود.

 

وی با تاکید براین که عدالت اقتضاء می کند که صنعت و تولید را حمایت کنیم، افزود: عموم صنعتگران و تولید کنندگان انسان های شریف هستند وعده ای که به نام صنعتگران قصد ضربه زدن دارند در مقابل آنها ایستادگی می کنیم چرا که اعتقاد داریم صنعت تولید برادر صنعت بانک باشد.

 

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به این که بیش از هفت هزار پرونده از سوی یکی از بانک های عامل در دستگاه قضایی در جریان است، گفت: متاسفانه اگر همه بانک های عامل پرونده های اجرایی خود را اعلام کنند شاید بیش از 20 هزار پرونده خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام تقوی فرد اشاره کرد: صنعتگران متخلف نیستند و چهره مجرمیت ندارند و لایق زندان رفتن نیستند چرا که به جامعه و نظام خدمت می کنند و اگر درب همه کارخانجات بسته شود جامعه و نظام ضرر می کند و دشمنان خوشحال می شوند.

 

وی با اظهار امیدواری به صنعتگران یادآورشد: شما عزیزان بدانید ما در رفع مشکلات شما قدم برمی داریم و متخلفان مدیریت و نظارت شوند و تولید کنندگان واقعی مورد حمایت قرارگیرند.

 

رییس کل دادگستری مازندران عنوان داشت: بستن کارخانه افتخار نیست و باز نگه داشتن آن افتخار است و ما به عنوان حامیان ویژه صنعتگران هستیم.

 

حجت الاسلام تقوی فرد با تاکید بر این که در مازندران یک همدلی ویژه حاکم است که در کشور نظیر ندارد، تصریح کرد: در استان اگر دست به دست هم دهیم می توانیم مهم ترین مشکلات را حل کنیم و اگر مدیریت نداشته باشیم مشکلی بر مشکلات اضافه می شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات