۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۵۸۶۷۰

فعالیت تبلیغی بیش از 450 مبلغ خواهر در گلستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان از فعالیت تبلیغی 465 مبلغ خواهر در مناطق مختلف استان خبر داد.
اعزام مبلغ خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، لیلا کابوسی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان امروز در نخستین جلسه کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه علمیه استان از فعالیت تبلیغی 465 مبلغ خواهر در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: آموزش نماز و قرآن در جامعه و بین اقشار مختلف، در کشور ما بسیار فراوان است اما مسأله مهم در این راستا اجرایی و عملیاتی شدن فرهنگ قرآنی و دستورات دینی است.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان به ظرفیت بالای تبلیغی حوزه علمیه خواهران جهت تقویت ارزش های دینی در جامعه اشاره کرد و افزود: باید از توان و ظرفیت بالای خواهرن مبلغ در عرصه های دینی و فرهنگی بیشتر بهره گرفته شود.
کابوسی با بیان این که متأسفانه امروز قرآن همچنان در جامعه مهجور باقی مانده است، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه اسلامی به ویژه طلاب حوزه باید در جهت خروج کلام الهی از مهجوریت از همه ظرفیت ها بهره گیرند.

 

وی از آمادگی حوزه علمیه خواهران جهت آموزش نماز، قرآن برای دانش آموزان، خانواده ها و فرهنگیان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت تبلیغی بالای موجود، حوزه علمیه خواهران آمادگی دارد جهت برگزاری گفتمان های دینی، اعزام مبلغ به مدارس در مناسبت های مختلف مذهبی، تأمین استاد برای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در زمینه های مذهبی و اعتقادی همکاری لازم را با آموزش و پرورش به عمل آورد.

 

تصویب 40 طرح پژوهشی در شورای علمی پژوهشی حوزه علمیه گلستان

 

خانم صدیقه بهرامی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان نیز در این جلسه از تصویب 40 طرح تحقیقی و پژوهش در شورای علمی پژوهشی استان خبر داد و گفت: این طرح های پژوهشی امسال با همکاری طلاب سطوح مختلف در مدارس علمیه اجرایی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این گونه فرصت ها زمینه بسیار خوبی برای رفع دغدغه ها و مشکلات موجود جهت همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه است.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان با بیان این که این استان یکی از قطب های تحقیقات میدانی مدارس علمیه سراسر کشور به شمار می آید، خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته در زمینه تحقیقات میدانی این مدیریت رتبه های برتر کشوری را کسب کرده اند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات