۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۵۸۶۷۲
سرپرست سابق اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه:

بی توجهی به مسائل اوقاف قابل قبول نیست

خرگزاری رسا ـ سرپرست سابق اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه گفت: بی توجهی به مسائل و امورات اوقاف قابل قبول نیست و افراد باید در روز قیامت پاسخگو باشند.
سرپرست اسبق اداره اوقاف اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیف الله رستملو، سرپرست سابق اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای ادارات اوقاف شهرستان های ارومیه و تکاب و رییس اداره تحقیق و ذی حساب اداره کل اوقاف استان اظهار داشت: انسان باید خدا را ناظر بر همه اعمال خود بداند.

 

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: خداوند به اندازه وسع و توان انسان ها از آنها انتظار کار و تلاش دارد بنابراین اگر کسی از انجام کاری که در توان است، کوتاهی کند، باید در روز قیامت پاسخگو باشد.

 

حجت الاسلام رستملو با بیان این که مجموعه اوقاف سیستمی مکتبی، مذهبی است، تصریح کرد: کم توجهی به مسائل و امورات اوقاف قابل قبول نیست و از افراد خاطی در روز قیامت در این خصوص پرسش می شود.

 

وی در پایان با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: به یقین افرادی که عمل صالح انجام می دهند در روز قیامت پاداش خواهند گرفت و به بهشت وارد می شوند.

 

در ادامه حجت الاسلام برادری، سرپرست سابق اداره اقاف و امور خیریه تکاب با تشکر از زحمات حجت الاسلام رستملو، گفت: با توجه به علم به حساس بودن شرایط ارومیه به لحاظ داشتن تعداد موقوفات بیشتر و همچنین برخورداری از بقاع متبرکه تمام توان خود را در راستای اجرای دقیق برنامه ها به کار خواهم گرفت.

 

یونس محبوبی، رییس اسبق اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز در این مراسم از حسن توجه مدیرکل قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در سمت جدید بیش از پیش در راستای تحقق اهداف سازمان تلاش کنم.

 

در ادامه مراسم با اعطای احکام، حجت الاسلام رستملو به عنوان رییس جدید اداره تحقیق و قهرمانی به عنوان ذی حساب جدید اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی منصوب شدند.

 

همچنین حجت الاسلام برادری به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه و یونس محبوبی به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه تکاب معرفی شدند.

 

گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه روسای ادارات شهرستان ها و ستادی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با حضور جمعی از مسؤولان شهرستانی و کارکنان مجموعه اوقاف در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات