۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۵۸۷۱۸
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان:

دانشگاه فرهنگیان در مسأله تفکیک جنسیتی موفق عمل کرده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان الگوی موفق در تفکیک جنسیتی است، از جمله آثار این حرکت بازدهی بالای علمی و تمرکز بیشتر دانشجویان است.
حجت الاسلام جليل جليلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم تجلیل از مقام معلم و اساتید دانشگاه فرهنگیان امروز با حضور آیت الله مجتهدشبستری، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات پردیس فاطمة‌الزهرا(س) دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.


حجت الاسلام جلیلی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان در این مراسم با ارائه گزارشی از روند فعالیت این مرکز آموزش عالی اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان حدود سه سال پیش تأسیس شد، بدین صورت که تربیت معلم در اواخر دولت گذشته تصمیم گیری و به دانشگاه فرهنگیان تغییر یافت.


وی افزود: در دانشگاه فرهنگیان 3 هزار دانشجوی برادر و خواهر مشغول به تحصیل هستند که این میزان کفاف امور تعلیم را نمی‌دهد که به ناچار از راه های دیگر نیز جذب معلم صورت می‌گیرد، از این رو تا به امروز دانشجویان این دانشگاه در اختیار آموزش و پرورش قرار داده، نشده اند.


مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان الگوی موفق در تفکیک جنسیتی است، از جمله آثار این حرکت بازدهی بالای علمی و تمرکز بیشتر دانشجویان است، تفاوت دیگر این دانشگاه میزان تأثیرگذاری این دانشگاه در نسل آینده است.


همچنین خانم منذب، سرپرست دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت های علمی و پژوهشی در این مرکز  پرداخت و اظهار داشت: در پردیس فاطمة‌الزهرا(س) دانشگاه فرهنگیان 1200 دانشجو در رشته های علوم تربیتی، فیزیک، ادبیات، تربیت بدنی، مشاوره و الاهیات مشغول به تحصیل هستند.

 

وی افزود: فارغ التحصیلان این دانشگاه در آموزش و پرورش اشتغال خواهند داشت، در حال حاضر 100 دانشجوی معلم مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی هستند./854/پ202/ح

ارسال نظرات