۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۵۸۷۵۰
مسؤول دبیرخانه حجاب و عفاف آموزش و پرورش استان قم:

از طرح‌های کاربردی مرکز حجاب ریحانه‌النبی حمایت می‌کنیم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه حجاب و عفاف آموزش و پرورش استان قم گفت: مسؤولان، اولیای دانش‌آموزان و مربیان از طرح‌های کاربردی حجاب در مدارس رضایت داشته‌اند از این‌رو در جلسه‌ای که با مسؤولان مربوطه داشته‌ایم سعی کرده‌ایم تا از طرح‌های کاربردی مرکز حجاب ریحانه‌النبی(س) حمایت و پشتیبانی کنیم.
راهپيمايي حافظان حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهلا خجسته، مسؤول دبیرخانه حجاب و عفاف آموزش و پرورش استان قم، امروز در حاشیه راهپیمایی گسترده دانش‌آموزان حافظ حجاب شهر قم که از میدان جانبازان تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به شهادت حضرت زینب(س) به عنوان پرچمدار حفظ حجاب اظهار داشت: مرکز حجاب ریحانه‌النبی(س) به عنوان یک مؤسسه مردم نهاد با سابقه 10 ساله‌‌اش در استان‌های مختلف کشور فعالیت دارد.

 

مسؤول دبیرخانه حجاب و عفاف آموزش و پرورش استان قم ابراز داشت: طرح حافظان حجاب با حضور کارشناسان و متخصصان عرصه فرهنگ، مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت و در نهایت مورد تأیید قرار گرفت که هم اکنون در شش استان کشور این طرح اجرا می‌شود و امروز به طور همزمان، راهپیمایی حافظان حجاب برگزار می‌شود.

 

وی راهپیمایی حافظان حجاب را از برنامه‌های عملی طرح‌های کاربردی در مدارس دانست و تأکید کرد: این راهپیمایی در راستای آموزش‌هایی است که به صورت تئوری به دانش‌آموزان ارائه شده است و امروز به صورت عملی و به عنوان یک رفتار اجتماعی آن را فرا می‌گیرند.

 

خجسته با اشاره به موفقیت طرح‌های کاربردی حجاب در مدارس خاطرنشان کرد: اغلب مسؤولان، اولیای دانش‌آموزان و مربیان از طرح‌های کاربردی حجاب در مدارس رضایت داشته‌اند از این‌رو در جلسه‌ای که با مسؤولان مربوطه داشته‌ایم سعی کرده‌ایم تا از طرح‌های کاربردی مرکز حجاب ریحانه‌النبی(س) حمایت و پشتیبانی کنیم.

 

وی به دبیرخانه حجاب و عفاف در آموزش و پرورش اشاره کرد و ابراز داشت: دبیرخانه حجاب و عفاف، فعالیتش را زیر نظر وزارت کشور ادامه می‌دهد و با ابلاغیه‌ها و 21 بند مصوبات عالی شورای عالی فرهنگی به آموزش و پرورش استان‌های مختلف در این راستا گام بر می‌دارد که باید گزارشات عملکرد اجرایی مدارس را در نهایت به وزارت کشور ارائه کنیم.

 

مسؤول دبیرخانه حجاب و عفاف آموزش و پرورش استان قم، راهپیمایی حافظان حجاب را نوعی جنبش اجتماعی خواند و گفت: راهپیمایی حافظان حجاب که پاک و معصوم هستند موجب دعوت و گرایش دانش‌آموزان، اولیای آنها و حتی مشاهده‌کنندگان به حجاب است و می‌تواند در جامعه به عنوان یک جنبش اجتماعی مؤثر باشد./908/‌پ202/ب4

ارسال نظرات