۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۲۵۸۷۸۲
نماینده ولی فقیه در سپاه پاکدشت؛

تلاش های علمی شهید مطهری هیچ گاه او را از مبارزه غافل نکرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاکدشت با بیان این که هیچ گاه تلاش های علمی شهید مطهری و کوشش های او برای روشنگری سبب غفلت او از مبارزه نبود، گفت: ایشان استادی آگاه و آشنا به مسائل روز بود و آثارش تا به امروز نیز کاربرد داشته و حرف برای همگان دارد.
حجت السلام محمد مسعودي، نماينده ولي فقيه در سپاه پاکدشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت السلام محمد مسعودی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاکدشت عصر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان، استاد شهید مرتضی مطهری را یک معلم و مربی اخلاقی، دینی، سیاسی، علمی، و فلسفلی دانست و گفت: او استادی آگاه و آشنا به مسائل روز بود و آثارش تا به امروز نیز کاربرد داشته و حرف برای همگان دارد.
 
وی با بیان این که استاد مطهری همواره انقلاب عقیدتی را بر انقلاب سیاسی مقدم می دانست، ابراز کرد: استاد مطهری معلمی حساس به انحراف ها، هجمه های فرهنگی و کج روی ها بود که در راه رسیدن به اهداف اسلامی و تحقق جامعه اسلامی استوار و سخت کوش بود. 
 
حجت الاسلام مسعودی ادامه داد: هچ گاه تلاش های علمی شهید مطهری و کوشش های او برای روشنگری سبب غفلت او از مبارزه نبود.
 
وی خاطرنشان کرد: در یک کلام می توان گفت شهید مطهری حقیقتا مصداق بارز کلام پیامبر اسلام(ص) بودند که فرمودند: «مثل علما در روی زمین، مثل ستارگان است در آسمان».
 
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت افزود: همان گونه که پیامبر اکرم(ص) سلمان را از اهل بیت خواند، امام خمینی(ره)نیز شهید مطهری را حاصل عمر و پاره تن خود می دانست.
 
حجت الاسلام مسعودی در پایان، روز شهادت استاد مرتضی مطهری که هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده است را فرصت مناسبی برای تجلیل از منادیان تعلیم و تربیت در سپاه دانست و با تقدیر و تشکر از اساتید و مربیان بسیجی، از اجرای برنامه های متنوع در این هفته خبر داد./804/پ202/ح
ارسال نظرات