۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۵۸۸۵۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

همایش حکمت مطهر در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی و برگزاری برنامه های متعدد در هفته جاری گفت: همایش بزرگ حکمت مطهر در زنجان برگزار می‌شود.
همايش حکمت مطهر

حجت الاسلام نجم‌الدین فتحی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی و هفته بزرگداشت مقام معلم، با اشاره به برنامه های مختلف هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های مختلفی از سوی سپاه ناحیه زنجان در حال برگزاری است.

 

وی افزود: در طول هفته عقدیتی سیاسی از سوی سپاه زنجان برنامه های مختلفی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در سطح پایگاه های بسیج و حوزه برگزار خواهد شد که البته در همین راستا همایش حکمت مطهر نیز امروز در زنجان برگزار می شود.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بزرگ حکمت مطهر در زنجان افزود: هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی تبیین اندیشه ها و تفکرات ناب شهید مطهری است که در عصر حاضر خلأ حضور چنین تفکراتی به شدت احساس می شود.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های سپاه برای هفته عقیدتی سیاسی تصریح کرد: از دیگر برنامه های در دست اجرا برای هفته عقیدتی سیاسی می توان به مسابقه کتابخوانی آثار شهید مطهری، دیدار با خانواده های شهدای روحانیت و برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی از جمله کوهنوردی اشاره کرد.

 

گفتنی است؛ همایش حکمت مطهر عصر امروز در زنجان و در محل سالن کوثر این شهر با حضور مسؤولان و عموم مردم برگزار می‌شود./949/ت303/ح

ارسال نظرات