۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۲۵۸۸۸۷
امام جمعه بابلسر:

آل سعود با کشتار مردم یمن خباثت و پستی خود را به دنیا ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابلسر، حملات هواپیماهای عربستان علیه مردم یمن را موجب آشکار شدن چهره حقیقی آل سعود عنوان کرد و گفت: آل سعود خباثت و پستی خود را همه ملت های جهان نشان داد و ثابت کرد که تنها مجری سیاست های آمریکا و صهیونیست ها در منطقه است.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، علی اکبر طلابیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در نشست فعالان سیاسی و فرهنگی این شهرستان با محکوم کردن کشتار مردم بی دفاع یمن از سوی آل سعود گفت: ماجرا جویی حمله دد منشانه دولت بی تجربه آل سعود به ملت مظلوم یمن و جنایت علیه ملت مسلمان یک کشور اسلامی که صدها کشته و مجروح به جاگذاشته یاد آور جنایات اسرائیل در به خاک و خون کشیدن ملت مقاوم و مظلوم فلسطین است.

 

وی افزود: کشتار ناجوانمردانه زنان و کودکان و مردم بی دفاع که از آغاز به نام طوفان قاطعیت نام گذاری شده بود در حقیقت طوفان حماقتی بود از دل و ذهن تاریخی مسلمانان پاک نخواهد شد.

 

امام جمعه بابلسر با بیان این که کشتار بی رحمانه مردم یمن عاقبت سنگینی برای آل سعود در پی خواهد داشت، اذعان کرد: در آینده ای نزدیک این طوفان جهالت گریبان رژیم دیکتاتور و قلدرمآب سعودی را خواهد گرفت و آنها از آه زنان و کودکان سعودی سرنگون خواهند شد.

 

وی تأکید کرد: اگر در خاندان آل سعود واژه غیرت عربی معنا داشت به یاری ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین می شتافتند نه اینکه با دشمنان اصلی مسلمانان و جهان اسلام هم پیمان شوند.

 

حجت الاسلام طلابیان با اشاره به این نکته که آل سعود در پرونده ننگین خود حماقت دیگری ثبت کرده است، تصریح کرد: آزمایش انواع موشک ها، بمب های قوی و خطرناک بر روی کودکان و زنان بی دفاع و تخریب بیمارستان ها، خانه ها و زیر ساخت های حیاتی جز خوی ضدانسانی و اسلامی چه معنای دیگری می تواند داشته باشد.

 

وی اظهار داشت: کشتار قهرمانانه با هواپیماها و بمب و موشک های آمریکایی و اسرائلی افتخار آل سعود در به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع یمن برای همیشه لکه ننگی خواهد بود و به یقین آه مظلومان و خون بی گناهان دامن جنایت کاران وهابی را خواهد گرفت.

 

این استاد حوزه علمیه، حملات موشک ها و هواپیماهای آل سعود را علیه مردم یمن موجب آشکار شدن چهره حقیقی آل سعود عنوان کرد و گفت: آل سعود خباثت و پستی خود را همه ملت های جهان نشان داد و ثابت کرد که تنها مجری سیاست های آمریکا و صهیونیست ها در منطقه است.

 

وی ادامه داد: دور زمانی نخواهدکه آل سعود با نقاب خادم حرمین شریفین گروهک های تکفیری را برای کشتار مسمانان راه اندازی کرده اند، در آتش قهر الهی خواهند سوخت و مزد جنایات این خائنین الحرمین به آنها داده خواهد شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات