۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۵۸۹۰۳
با حکم نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت؛

رابط بعثه مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی با حضور نماینده ولی‌‌فقیه در سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی فقیهی به عنوان رابط دفتر نمایندگی بعثه‌ مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان معرفی شد.
بعثه مقام معظم رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، طی مراسمی که امروز با حضور آیت الله سلیمانی، نماینده ولی‌‌فقیه در سیستان و بلوچستان و حجت الاسلام زمانی مشاور امور استان‌ها و نمایندگی‌های بعثه‌ مقام معظم رهبری در آمفی‌تئاتر اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، حجت الاسلام علی فقیهی به عنوان رابط دفتر نمایندگی بعثه‌ مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان معرفی شد.

 
در این مراسم، حجت الاسلام احمد زمانی حکم انتصاب رابط بعثه مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان را قرائت و به وی تقدیم کرد.
 
در این حکم که از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسگر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت صادر شده، آمده است:
 
با عنایت به سوابق فرهنگی، اجرایی و توانمندیها و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا بر پیشنهاد مشاور محترم امور استانها و نمایندگی بعثه به موجب این حکم به عنوان رابط دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان منصوب می شوید.
 
امید است با عنایت خداوند متعال و با بهره گیری از ظرفیت های موجود و براساس شرح وظایف ابلاغی و نیز همکاری معاونت های محترم بعثه، مسؤول دفتر نمایندگی حج و زیارت و عموم کارگزاران آن استان، در انجام وظایف و امور محوله کوشا و موفق باشید./831/پ203/ح
ارسال نظرات