۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۵۸۹۲۹
مدیر حوزه علمیه طالبیه مطرح کرد؛

نیروی انتظامی آبروی نظام اسلامی/ پلیس ضامن امنیت و آرامش مردم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز با بیان این‌که پلیس همواره ضامن امنیت و آرامش مردم بوده و هست، گفت: نیروی انتظامی آبروی نظام است و بدبینی نسبت به پلیس در حقیقت بدبینی به نظام اسلامی خواهد بود.
نيروي انتظامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محرم صادقیان، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز امروز در دیدار رؤسای عقیدتی سیاسی و فرماندهان یگان نیروی انتظامی استان با اساتید این مرکز علوم اسلامی با اشاره به کلام رهبری در رابطه با جایگاه نیروی انتظامی، اظهار داشت: پلیس همواره ضامن امنیت و آرامش مردم بوده و است.


وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که نیروی انتظامی در تعامل مستقیم با مردم است، ضروری است پلیس از برخورد های خشن، غیراسلامی و گاه سلیقه‌ای دوری جسته و اخلاق حسنه را در تمامی امور مدنظر قرار دهد، چراکه نیروی انتظامی آبروی نظام است و بدبینی نسبت به پلیس در حقیقت بدبینی به نظام اسلامی خواهد بود.


مدیر حوزه علمیه طالبیه با اعلام همکاری اساتید و علمای حوزه علمیه در راستای ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی با بهره گیری در سطوح مختلف اجتماعی اظهار داشت: تعامل میان نیروی انتظامی و نخبگان حوزوی می تواند عامل مهمی در پیشگیری از وقوع جرائم باشد.


همچنین حجت الاسلام علی حاجی زاده، امام جمعه موقت تبریز و از اساتید حوزه علمیه طالبیه با تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی استان در تأمین امنیت و آرامش روانی جامعه، اظهار داشت: شهدای مرزبان کشور تنها گوشه‌ای از رشادت‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت در داخل مرزهای ایران اسلامی محسوب می شوند.


وی با بیان این‌که خدمت به ملت در نیروی انتظامی، شوق به شهادت است، گفت: لازم است نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با مفاسد اجتماعی همت بیشتری داشته باشد، انتظار مردم مؤمن و متدین استان این است که نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی برخورد جدی با هنجارشکنان و مظاهر بدحجابی داشته باشد.


همچنین سرهنگ موسوی، فرمانده یگان ویژه استان آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی از حضور در حوزه علمیه تاریخی طالبیه تبریز و بهره‌مندی از نکته نظرات اساتید حوزوی، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه دارد با عنایت حق تعالی در راستای منویات رهبری تلاش خود را مبذول دارد.


وی با اشاره به اینکه شهر تبریز در مقایسه با دیگر شهرهای کشور از شرایط اجتماعی و امنیت بهتری برخوردار است، افزود: نیروی انتظامی در این راستا هزینه های بسیار کرده و همیشه پیشرو بوده است، اما قوه قهریه تنها کافی نیست، بایستی با فرهنگ‌سازی و ترویج اعتقادات دینی نسبت به پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی تلاش کنیم.


گفتنی است، این دیدار با حضور رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، فرمانده یگان ویژه و رییس حفاظت یگان استان آذربایجان شرقی همراه بود./854/پ202/ح

ارسال نظرات