۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۲۵۸۹۹۵
به مناسبت هفته معلم صورت گرفت؛

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه امیرالمؤمنین

خبرگزاری رسا ـ دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) عصر امروز و به مناسبت هفته معلم در نشستی از اساتید برتر این مجموعه تجلیل کرد.
تجليل از اساتيد برتر دانشگاه اميرالمؤمنين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) عصر امروز و به مناسبت هفته معلم از اساتید برتر این مجموعه در نشستی با حضور قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) تجلیل کرد.

 

حجت الاسلام پیمان علی نژاد، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در این نشست با اشاره به این که اساتید دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) بار اصلی این مجموعه را برعهده دارند، بیان داشت: تبیین معارف اهل بیت(ع) و تربیت نیروهای انقلابی برای جامعه اسلامی مهم ترین محورهای فعالیت این مجموعه است.
 
وی با بیان این که با پایان خرداد ماه سال جاری دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) پنج سالگی خود را طی خواهد کرد، گفت: این دانشگاه در این مدت توانسته در بخش های نرم افزاری و تولید علم و فناوری پیشرفت های چشم گیری را بدست آورد.
 
قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با تأکید بر این که دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) عقبه شبکه الاهواز است، افزود: در سال جدید شعبه های دیگر دانشگاه افتتاح خواهد شد.
 
رضا شیشه بر، مدیر کل تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) نیز در این نشست گفت: دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) نسبت به فضای فیزیکی، وسایل الکترونیکی، کتابخانه مجازی و مجلات علمی و فراهم کردن زمینه فعالیت های علمی و پژوهشی توانسته پیشرفت های قابل توجهی داشته باشد.
 
بر اساس این گزارش در این نشست از حجج اسلام رضا کلاه کج، سید محسن علم الهدی، میرمعین و سید احمد موسوی و همچنین از آقایان بابک طلائی، عاطی عبیات و خسرو پناه به عنوان استاد برتر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) تجلیل شد.
 
شایان ذکر است، از آقایان کاظم علی نژاد، رضا شیشه بر و مرتضی حسینقلی پور به عنوان معلمان با سابقه در حال فعالیت در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) نیز تجلیل به عمل آمد و در ادامه برنامه دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) افتتاح شد.
 
گفتنی است، ایجاد فضایی مناسب برای ارائه مقاله و مجلات علمی از سوی دانشجوها، گزینش دانشجو در رشته های غیرمرتبط با رشته تحصیلی تنها با ایجاد کلاس های پیش نیاز، تشکیب هیئت پژوهشی در دانشگاه امیرالمؤمین(ع) و تجلیل از دانشجویان برتر این دانشگاه از پیشنهادات ارائه شده در این نشست بود./9453/پ202/ح
ارسال نظرات