۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۵۹۱۹۶
خانواده یکی از علمای زندانی بحرین:

انقلابیان بحرینی شرافتمندانه پای انقلاب خود ایستادند و به زندان رفتند

خبرگزاری رسا ـ خانواده یکی از علمای زندانی بحرین، امام جماعت منطقه المالکیه این کشور را انسانی عالم و بافضل توصیف کرده و خاطرنشان ساختند که انقلابیان بحرین شرافتمندانه پای انقلاب خود ایستادند و به زندان رفتند.
حجت الاسلام سيد صادق المالکي، استاد حوزه علميه و امام جماعت منطقه المالکيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خانواده سید صادق المالکی، استاد حوزه بازداشت شده بحرینی طی نشستی که با عنوان «همبستگی با علمای دین» در مقر جمعیت الوفاق در غرب منامه برگزار شد، بر آزادی زندانیان تاکید کرده و خاطرنشان ساختند که ما نماینده همه زندانیانی هستیم که ظالمانه و به جرم آزادی‎خواهی و عدالت طلبی بازداشت شدند و انقلابیان بحرینی شرافتندانه پای انقلاب خود ایستادند و به زندان رفتند.


خانواده مالکی با اشاره به اینکه وی هنگامی که حکم زندان خود را شنید، تنها به این جمله بسنده کرد که «حسبنا الله و نعم الوکیل»، پرسیدند: به راستی از چه هنگام کمک به فقرا و از کار افتادگان جرمی محسوب می شود که مجازات آن دو سال زندان است؟


آنان صدور حکم علیه مالکی را ظالمانه توصیف کرده و ادامه دادند که آل‎خلیفه ما را از دیدن سید صادق الماکی محروم ساخته و اهل روستا از سخنان وی و امامت مسجد محروم شدند.


این خانواده، سید صادق مالکی را انسانی عالم و با فضل دانسته و تصریح کردند: وی هیچ گاه وارد مسائل سیاسی نشد و همیشه درپی علم آموزی، تعلیم و تعلم بود. وی استاد اخلاق بود و همه اهل روستا به او علاقه داشتند. این عالم بحرینی با خشونت و افراطی گری مخالف بوده و خواهان توسل به عقل و تدبیر است.
 

گفتنی است نیروهای آل‎خلیفه فروردین امسال همزمان با صدمین روز بازداشت حجت الاسلام شیخ علی سلمان، حجت الاسلام سید صادق المالکی را که برای بازجویی فراخوانده بودند، بازداشت کردند./994/ب902/د

ارسال نظرات