۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۲۵۹۲۰۴

حضور انتشارات دفتر آیت الله صافی در نمایشگاه بین المللی کتاب

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه دارالزهرا(س) گفت: انتشارات دفتر آیت الله صافی با عرضه 90 عنوان از آثار فاخر این مرجع تقلید در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور یافته است.
آيت الله صافي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی انتشارات دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن معنوی در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب بیان کرد: هر سال در اردیبهشت ماه با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، جشن بهار کتاب برپا می‌شود.

 

وی با اشاره به حضور ناشران برجسته ملی و بین‌المللی در نمایشگاه کتاب بیان کرد:‌ انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب حضور یافته و آثار این مرجع تقلید را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

 

مدیر موسسه دارالزهرا(س) وابسته به دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی با اشاره به شمار عناوین آثار این مرجع تقلید در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب بیان کرد: 90 عنوان از آثار فاخر این عالم برجسته در مضامین گوناگون عرضه می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در طول برگزاری نمایشگاه کتاب، علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی حضور مستمر خواهند داشت، تصریح کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند در ساعات بازگشایی نمایشگاه به بخش ناشران عمومی- سالن 11- غرفه یک مراجعه کنند.

 

معنوی با بیان اینکه برخی از آثار این مرجع تقلید به زبان‌هایی غیر از فارسی در این نمایشگاه عرضه می‌شود، تصریح کرد: برخی از کتب این مرجع تقلید به زبان‌های استانبولی و انگلیسی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب به مشتاقان عرضه می‌شود./997/د101/س

ارسال نظرات