۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۵۹۲۳۷
آیت الله خاتمی:

غرب با ملت ایران محترمانه برخورد نکند تودهنی خواهد خورد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با اشاره به سخنان یاوه گویان و دشمنان نظام در یکی دو سال گذشته که همه گزینه‌ها روی میز است، گفت: حتی بعد از بیانیه لوزان این سخن غلط را تکرار کردند، و اگر آمریکا تهدیدات خود را ادامه دهد آنها را به روز سیاه خواهیم نشاند.
گردهمايي رزمندگان اسلام استان سمنان با حضور آيت الله خاتمي گردهمايي رزمندگان اسلام استان سمنان با حضور آيت الله خاتمي گردهمايي رزمندگان اسلام استان سمنان با حضور آيت الله خاتمي آيت الله خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سیداحمد خاتمی در گردهمایی بزرگ ایثارگران، رزمندگان و جانبازان استان سمنان از سری برنامه‌های کنگره بزرگداشت سه‌هزار شهید این استان که در سالن ورزشی غدیر سمنان برگزار شد، با بیان اینکه کنگره بزرگداشت شهدا محفل بیعت با شهیدان است، اظهار داشت: مجلس با صفای شهیدان، مجلس هم‌دلی، محبت و هم‌زبانی است.

 

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز مردان عرصه جهاد و شهادت و وفاداران به راه آنها آمده‌اند بگویند که ما راه شما را تا آخرین نفس ادامه می‌دهیم، افزود: مجلس شهدا را یک مانور و رزمایش است، محافل شهدا گویای این است که راه افتخارآمیز و سعادتمند شهیدان را پایانی نیست.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه، دانشگاه و دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها و اقشار مدیون خون شهدا هستند که آرامش امروز میهن ما حاصل جانفشانی آنان است، تصریح کرد: باید سپاسگزاری کنیم این کنگره‌های با صفا و با شعور جلوه گر یاد و خاطره ایثارگری‌های شهیدان است.

 

وی با بیان اینکه خداوند بهشت را به مجاهدان وعده داده است و راه آن که مسیر شهادت است را به آنها نشان داده است، خاطرنشان کرد: آنها که در راه خدا به شهادت رسیدند در حقیقت باید گفت تأثیر تلاش و کوششان در زمان‏های دور همچنان باقی است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مأموریت شبکه‌های ماهواره ای زدودن فضای معنوی در جامعه ایرانی و دیگر جوامع است، گفت: باید امروز مراقب و هوشیار باشیم، شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه فضای فرهنگی ما را آلوده نکنند و معنویت جامعه‌مان را به غارت نبرند.

 

امام جمعه موقت تهران، با تأکید بر اینکه برنامه ریزان فرهنگی از هجمه وسیع رسانه‌‌ای و اعتقادی دشمنان غافل نشوند، تصریح کرد: حواسمان باشد فضای جامعه تبدیل به فضای غفلت از خدا و فرهنگ ایثار و شهادت نشود.

 

آیت الله خاتمی در ادامه افزود: تمام تلاش دشمنان ما امروز متوجه این شده است که جامعه اسلامی ما را از راه مستقیم شهیدان منحرف کنند و امت مقاوم و با نشاط ما را محزون و سرخورده کنند.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان یاوه گویان و دشمنان نظام در یکی دو سال گذشته که همه گزینه‌ها روی میز است، اظهار داشت: حتی بعد از بیانیه لوزان این سخن غلط را تکرار کردند، و اگر آمریکا تهدیدات خود را ادامه دهد آنها را به روز سیاه خواهیم نشاند.

 

وی افزود با تأکید بر اینکه مذاکرات هسته ای زیر سایه تهدید کشورهای غربی را نخواهیم پذیرفت و اگر با احترام با این ملت سخن نگویند، تو دهنی خواهند خورد، افزود: آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند، اگر نگاه چپی به کشور ما بیاندازند موشک‌های 1500 کیلومتری ایران، تلاویو را با خاک یکسان خواهد کرد.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این احمق‌ها نمی‌فهمند که این اظهارات، شور پاسداری از اسلام را در ما زنده می‌کند، اظهار داشت: ملت ایران با توجه به عزتمندی 36 ساله خود، دارای اقتدار و عظمت است و  آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند به این ملت مقتدر چپ نگاه کنند.

 

وی با بیان اینکه آل سعود نوکر اسرائیل است آنها سفرای خود را در تمام دنیا بسیج کردند که این جنایت‌ها را به وجود بیاورند، خاطر‌نشان کرد: حکام خبیث عربستان سعودی با حمایت‌های اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایت‌کاراین جنایت‌ها را در یمن به مرتکب می‌شود.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران از مظلومان عالم دفاع و حمایت می کنند، تصریح کرد: باید مظلومان عالم همه احساس کنند که ایران پشتیبان آنهاست و از آنها در مقابل ظلم جهان‌خواران و زیاده‌خواهان حمایت می کند. /977/پ202/ج

ارسال نظرات