۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۲۵۹۲۶۱
با حضور رییس شورای فقهی بانک‌ مرکزی صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش همدلی و همزبانی با محوریت بانکداری اسلامی در زاهدان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل شعب بانک انصار استان سیستان و بلوچستان از برگزاری همایش همدلی و همزبانی با محوریت بانکداری اسلامی با حضور رییس شورای فقهی بانک‌ مرکزی و علمای شیعه و سنی خبر داد.
بانکداري اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، محمدرضا احمدی، مدیرکل شعب بانک انصار استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش همدلی و همزبانی در هفته آینده خبر داد و بیان کرد: در سالی که از جانب مقام معظم رهبری مزین به نام همدلی و همزبانی شده است بانک انصار نخستین همایش " همدلی و همزبانی" را با محوریت بانکداری اسلامی با حضور تشیع و تسنن در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند.

 

احمدی تصریح کرد: در این همایش حجت‌الاسلام موسویان، رییس شورای فقهی بانک مرکزی به همراه چند تن از مسؤولان کشوری بانک انصار، علما و بزرگان اهل تشیع و تسنن استان حضور پیدا می‌کنند.

 

وی همچنین عنوان کرد: این همایش روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه در زاهدان برگزار می‌شود و مرحله محوری این همایش در تهران برگزار خواهد شد.

 

مدیر شعب بانک انصار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه قانون و دستورالعمل‌های لازم برای پرداخت تسهیلات بانکی تدوین شده اما برخی از مردم در استان نسبت به قوانین فقهی و بانکی آنطور که باید آشنا نیستند، امیدواریم همایش فوق به پرسش‌ها و ابهامات آنان پاسخ دهد.

 

وی گفت: با توجه به موقعیت سیستان و بلوچستان، باید متناسب با شرایط این منطقه پرداخت تسهیلات بانکی صورت گیرد در اصول هیچ‌گونه مشکلی نداریم اما در نحوه اجرا مشکل وجود دارد و هدف از برگزاری این همایش برطرف کردن این مشکلات با حضور حجت‌الاسلام سید عباس موسویان رییس شورای فقهی بانک‌ مرکزی، صاحب‌نظران و علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان است./831/پ203/ب4

ارسال نظرات