۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۵۹۲۹۲

طالبیه، میزبان آزمون استادی استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ آزمون شفاهی استادی از روز چهارشنبه در حوزه علمیه طالبیه آغاز به کار کرد و این آزمون تا روز جمعه 18 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
مدرسه طالبيه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آزمون شفاهی استادی استان آذزبایجان شرقی از روز چهارشنبه در حوزه علمیه طالبیه آغاز به کار کرد، این آزمون تا روز جمعه 18 اردیبهشت ادامه خواهد داشت  و از طریق ممتحنان مدعو از قم صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام صادقیان، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه آزمون استادی، گفت: هر ساله آزمون استادی حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در مدرسه طالبیه برگزار می شود و امسال نیز حوزه علمیه طالبیه میزبان ممتحنان و متقاضیان مدرک استادی هستند.  

 

وی افزود: آزمون امتحان استادی در حال حاضر با حضور 170 نفر از طلاب و اساتید متقاضی آغاز به کار کرده است، از این میان 65 نفر از متقاضیان از حوزه علمیه طالبیه هستند لازم به ذکر است که برخی از شرکت کنندگان دارای حکم استادی نبوده و ابتدا به ساکن اقدام کرده اند.

 

مدیر مدرسه طالبیه ابراز داشت: با بیان اینکه تمامی اساتید مدرسه طالبیه دارای مدرک استادی هستند ادامه داد: اساتید شرکت کرده در آزمون استادی به جهت ارتقای مدرک استادی خود اقدام کرده اند.

 

وی افزود: آزمون استادی با هدف ارتقای سطح کیفی اساتید و در نتیجه حوزه های علمیه و طلاب برگزار شده است، که حوزه علمیه طالبیه نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 

حجت الاسلام صادقیان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در آزمون استادی بعد از اعلام نیاز و معرفی مدارس علمیه استان در راستای تامین نیروی انسانی، صلاحیت شرکت در آزمون را یافته اند، حوزه علمیه طالبیه نیز اعلام نیاز در جذب اساتید کرده است./854/د102/ب4

ارسال نظرات