۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۵۹۳۱۴
نماینده مردم اراک در مجلس:

نخستین جایگاه خدمت‌رسانی در نظام اداری کشور جلب رضایت ارباب‌رجوع است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تأکید براین که جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری نخستین جایگاه خدمت‌رسانی است، گفت: تلاش و پیگیری سازمان ثبت احوال در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مکانیزه درصد رضایت مردم را از ثبت احوال بسیار بالا می‌برد.
آصفري نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي  
ديدار آصفري نماينده مردم اراک در مجلس شوراي اسلامي  با مدير و کارکنان ثبت احوال استان مرکزي

ديدار آصفري نماينده مردم اراک در مجلس شوراي اسلامي  با مدير و کارکنان ثبت احوال استان مرکزي

ديدار آصفري نماينده مردم اراک در مجلس شوراي اسلامي  با مدير و کارکنان ثبت احوال استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز پنج شنبه 17اردیبهشت در دیدار با مدیر و کارکنان ثبت احوال استان مرکزی در سالن جلسات ثبت‌احوال استان مرکزی بیان داشت: ثبت احوال مانند سایر دستگاه های تصمیم گیرنده از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تمام دستگاه های تصمیم گیرنده از ثبت احوال  بهره مند می‌شوند، خاطر نشان کرد: کم توجهی و بی‌توجهی به امور ثبت احوال سبب ایجاد خطرات و مشکلات جدی در برنامه ریزی های کشور می‌شود.

 

آصفری اظهار داشت: مکان و تجهیزات ثبت احوال باید متناسب با نوع فعالیت و ارائه خدمات این نهاد باشد و توجه به این مهم موجب افزایش صحت آمار و کاهش خطاها می شود.

 

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش آمارها در برنامه ریزی های کشور گفت: آمار به‌روز چهار واقعه حیاتی تولد، وفات، ازدواج و طلاق جزو نیازهای پایه کشور برای برنامه‌ریزی است.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بنده در زمان مسؤولیتم در فرمانداری، جلسات شورای ثبت احوال را به صورت منظم برگزار و مصوبات آن را پیگیری می‌کردم، زیرا عقیده داشتم آمارهای به‌روز سبب تصمیم‌گیری صحیح می شود.

 

آصفری با تأکید براین که جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری نخستین جایگاه خدمت‌رسانی است، ادامه داد: تلاش و پیگیری سازمان ثبت احوال در راستای تکریم ارباب رجوع  و ارائه خدمات مکانیزه درصد رضایت مردم را از ثبت احوال بسیار بالا می‌برد.

 

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان ثبت احوال به دلیل جایگاه ویژه ای که از آن برخوردار است باید احترام به حقوق مردم  را سر لوحه امور خود قرار دهد، زیرا این نهاد از تولد تا مرگ باید به مردم ارائه خدمات کند.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر این که دولت الکترونیکی نیاز مبرم جامعه اطلاعاتی ایران است، خاطرنشان کرد: کارت هوشمند ملی سبب ایجاد امنیت در ارائه خدمات در کشور می‌شود.

 

گفتنی است، سال گذشته 22 هزار و 242 کارت هوشمند در استان مرکزی صادر شده است و همچنین سهم امسال صدور این کارت 150 هزار قطعه است./842/پ202/ح

ارسال نظرات