۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۵۹۳۹۸
مدیر حوزه علمیه استان قم خبر داد؛

راه اندازی 3 کمیسیون تخصصی با حضور استادان برجسته حوزه علمیه

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان قم از تشکیل کمیسیون های تخصصی در حوزه علمیه قم خبر داد و ابراز داشت: برای این که بتوانیم از نظرات استادان در عرصه های گوناگونی همچون آموزش، پژوهش و تهذیب و تربیت بهره مند شویم، 3 کمیسیون آغاز به فعالیت کرد.
حجت الاسلام احمد فرخ فال مدير حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم امروز در اجلاس اساتید مدارس حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، با خیر مقدم به حاضران گفت: آنچه که واجب بوده و هست استفاده از محضر استادان حوزه علمیه به ویژه حوزه قم است.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اجلاسیه افزود: استادان مدارس علمیه زحمت تعلیم و تربیت طلاب جدید را به مدت 6 سال بر دوش می کشند، شش سال نخست طلبگی بنیان زندگی طلبگی روحانیان را تشکیل می دهد از همین رو دارای اهمیت خاصی است.

 

مدیر حوزه علمیه استان قم با بیان این که هدف از برگزاری چنین مجلس با عظمتی تقدیر از زحمات خالصانه و تلاش های وافر و خستگی ناپذیر اساتید حوزه علمیه قم است، اظهار داشت: خدمات ارزشمند استادان باید ارج نهاده شود.

 

وی از تشکیل کمیسیون های تخصصی در حوزه علمیه قم خبر داد و ابراز داشت: برای این که بتوانیم از نظرات استادان در عرصه های گوناگونی همچون آموزش، پژوهش و تهذیب و تربیت بهره مند شویم، 3 کمیسیون آغاز به فعالیت کرد.

 

حجت الاسلام فرخ فال با بیان این که کمیسیون های سه گانه متشکل از استادان برجسته حوزه علمیه است، ادامه داد: به لطف خداوند اعضای این کمیسیون در راستای اجرایی شدن برنامه های هدفمندآموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تهذیبی تلاش خواهند کرد، با کمک اساتید گام های بزرگی در پیشرفت حوزه علمیه بر می داریم.

 

وی عنوان کرد: ستاد برنامه ریزی اجلاس اساتید متشکل از معاونت های حوزه های علمیه و مسؤولان استانی حوزه علمیه قم است، این گونه جلسات برای هم افزایی و همدلی بیشتر برای پبرد اهداف مقدس حوزه تدارک دیده شده است.

 

مدیر حوزه علمیه استان قم در پایان از در نظرگرفتن تسهیلاتی برای اساتید حوزه علمیه خبر داد و خاطرنشان کرد: ان شاء الله سعی داریم که در پرداخت حق الزحمة استادان نیز تأخیر نشود؛ امیدواریم که مشکلات گذشته نیز ترمیم شود./1323/پ202/س

 

ارسال نظرات