۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۵۹۵۵۱
آیت الله علما:

تیم مذاکره کننده، مراقب عزت و اقتدار ایران باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی در کرمانشاه گفت: آمریکا همواره دنبال از بین بردن عزت و اقتدار ایران است اما به همت مردم و علمای بزرگ به نتیجه نخواهد رسید.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، در خطبه های نماز جمعه 18 اردیبهشت ماه جاری با اشاره به فرارسیدن سالروز بیماری های خاص و صعب العلاج، عنوان داشت: حق سلامت از حقوق اساسی بشر است و در این میان عده ای هستند که به دلایل مختلفی به بیماری های صعب العلاج مبتلا شده اند از این رو حمایت همه جانبه را در زمینه های مالی و روحی از این عزیزان باید داشت تا روزی رسد که با تدابیر پیشگیرانه و درمانی، همگان از حق سلامت خویش بهره مند گردند.


آیت الله علما با توجه به فعالیت های درخور تحسین جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: هلال احمر همواره به سوی مدد رسانی چه در داخل و خارج از کشور حرکت می کند و همیشه اقداماتی دلسوزانه در جهت عاری شدن کشور از درد و سختی برای هم وطنان خود انجام می دهد.


وی درادامه با اشاره به هواپیمای ایرانی حامل دارو که قصد داشت وارد خاک یمن شود، عنوان داشت: یکی دیگر از اقدامات انسان دوستانه جمعیت هلال احمر همین هواپیمای حامل دارو بود که قصد فرود در فرودگاه یمن را داشت ولی از سوی جنگنده های سعودی ناچار به بازگشت شد، از این رو تمام اقدامات کارکنان جمعیت هلال احمر ستودنی است.


امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اسناد ملی و میراث مکتوب، از سرمایه ها و ثروت ملی هر کشور هستند از این رو با حفظ و نگه داری و تحویل دادن آن ها به مراکز مربوطه در راستای تحقق این هدف بکوشیم.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن سالروز لغو لایحه کاپیتولاسیون و قرار داد تنباکو عنوان داشت: آمریکا و اروپاییان با تحمیل کردن قوانینی به کشور ایران قصد از بین بردن اقتدار و عزت کشورمان را داشتند و می خواستند که چهره اسلامی ایران را غرب زده کنند اما با تلاش های فراوان علمای بزرگ کشورمان همچون امام خمینی (ره) وآیت الله میرزای شیرازی (ره) نقشه و دسیسه های دشمنان، خنثی و دست آن ها را از فرهنگ غنی اسلامی کشورمان، کوتاه شد.


آیت الله علما با عنوان کردن نکاتی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان و کارکنان آموزش و پرورش داشتند، تصریح کرد: هدف اصلی آموزش و پرورش شکل دهی به دنیا و آینده علمی دانش آموزان می باشد از این رو هر کاری در راستای این امر سرمایه گذاری است و نتیجه این سرمایه گذاری پیشرفت علمی کشورمان در زمینه های هسته ای، نانو و علم فضا است.


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اخطارهایی که رهبر معظم انقلاب به آمریکا و رژیم صهیونیستی دادند، گفت: همانطور که آمریکایی ها، در هشت سال دفاع مقدس با تهدید و زور نتیجه ای نگرفتند امروز هم به نتیجه ای نخواهند رسید از این رو تیم مذاکره کننده باید مراقب عزت و اقتدار ایران باشد.


آیت الله علما در پایان افزود: بعد از اقامه نماز جمعه شاهد حضور چشم گیر و پرشور مردم ولایت مدار در محکوم کردن جنایات آل سعود و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع یمن خواهیم بود./967/پ202/ب4

ارسال نظرات