۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۵۹۶۶۰
امام جمعه پلدختر:

امام خمینی محور بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که امام خمینی(ره) محور بیداری اسلامی است، گفت: امام راحل مکتب شیعه را زنده کردند.
ارتحال امام راحل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی محمد لروند، صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم ارتحال امام خمینی(ره) با تأکید بر برگزاری مراسم باشکوه ارتحال امام(ره) گفت: در راستای اعزام کاروان های زیارتی به مرقد مطهر امام راحل باید برنامه ریزی منسجمی صورت گیرد.

 

وی افزود: در جهت اعزام کاروان های زیارتی، مشارکت بخش‌های گوناگون در اعزام کاروان زائران مرقد امام راحل ضروی است.

 

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) با توکل به خدا و با پشتیبانی مردم در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد، افزود: تبیین اندیشه های امام راحل بهترین عامل آگاه سازی نسل جوان در برابر دسیسه های دشمن است.

 

حجت الاسلام لروند با اشاره به این که دشمنان اسلام در جهت ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان در تلاش هستند، خاطرنشان کرد: با شکوه برگزار کردن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بهترین راهبرد برای مقابله با ترفند و توطئه های دشمنان است.

 

وی در ادامه امام خمینی(ره) را محور بیداری اسلامی بیان کرد و عنوان داشت: امام راحل بهترین الگو برای جامعه است.

 

حجت الاسلام لروند یادآور شد: امام(ره) نهضت بزرگی را برای نهادینه کردن دین مبین اسلام و آموزه های ناب آن آغاز و مکتب شیعه را زنده کردند.

 

امام جمعه پلدختر با تأکید بر توجه به آرمان ها و اندیشه های امام راحل اظهار داشت: اندیشه های امام خمینی(ره) باید برای نسل جوان جامعه امروز به خوبی تبیین شود.

 

وی در ادامه با بیان این که امام خمینی(ره) فیلسوف، عارف و معلم اخلاق بود، افزود: امام راحل موجب استقلال کشور شد.

 

حجت الاسلام لروند بیان داشت: امام خمینی(ره) با حفظ استقلال کشور به ما عزت و عظمت بخشید و اسلام را احیا کرد./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات