۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۵۹۷۲۱
معاون فرهنگی حوزه‌ علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری طرح طلیعه حضور برای طلاب خواهر استان لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری طرح طلیعه حضور ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: طلاب لرستانی نیز در این طرح شرکت می‌کنند.
همايش طليعه حضور

مهین بیرانوند، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری طرح طلیعه حضور ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: طلاب لرستانی نیز در این طرح شرکت می کنند.

 

وی با بیان این‌که طرح طلیعه حضور از فردا 20 اردیبهشت ماه سال جاری به مدت سه روز در استان قم برگزار می شود، افزود: جهت شرکت طلاب لرستانی در طرح طلیعه حضور، 250 نفر از خواهران حوزه های علمیه لرستان به استان قم اعزام می شوند.

 

بیرانوند در ادامه خاطرنشان کرد: طرح طلیعه حضور ویژه طلاب پایه اول حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی در طرح طلیعه حضور بیان داشت: در این دوره‌های آموزشی طلاب با وظایف خویش آشنا می‌شوند.

 

معاون فرهنگی حوزه‌ علمیه خواهران لرستان با اشاره به این‌که طلاب در جهت ادامه راه پیامبران و تبلیغ دین وظایف سنگینی بر دوش دارند، افزود: برگزاری این دوره های آموزشی در راستای شناخت وظایف خویش امری ضروری است.

 

وی شناخت مسؤولیت در راستای موفقیت در حوزه طلبگی را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری این طرح فرصت مناسبی برای شناخت طلبه پایه یک در حوزه های علمیه است.

 

بیرانوند تصریح کرد: شرکت طلاب در طرح طلیعه حضور به آنان در شناخت و انتخاب مسیر طلبگی کمک می کند./9451/ت302/ح

ارسال نظرات