۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۲۵۹۸۱۹
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها با شعار دروغین دفاع از حقوق بشر در همه کشورها مداخله می کند، گفت: این در حالی است که موضوع حقوق بشر در کشور مدعی دفاع از حقوق انسان ها رعایت نمی شود.
امام جمعه فريدونکنار

حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار با بیان این که آمریکایی ها با شعار دروغین دفاع از حقوق بشر در همه کشورها مداخله می کند، گفت: این در حالی است که موضوع حقوق بشر در کشور مدعی دفاع از حقوق انسان ها رعایت نمی شود و هر 28 ساعت یک سیاهپوست کشته می‌شوند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل‌سعود در یمن، نقشه صهیونیسم را اجرا می‌کند، اذعان داشت: وضعیت انسانی در یمن وخیم است، مواد غذایی و دارویی را نمی‌گذارند به یمن برسد و با این وجود از دفاع حقوق‌بشر دم می‌زنند.

 

امام‌جمعه فریدونکنار با بیان این که مردم در یمن دچار قحطی شدند و از گرسنگی و بی‌دارویی از بین می‌روند، تصریح کرد: در پی حملات وحشیانه رژیم آل سعود هشت هزار خانه و مدرسه و ده ها هزار نفر شهید شدند و صدها هزار مسلمانان یمنی آواره‌ شدند.

 

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که برای دفاع و همراهی با مردم یمن و اعلام انزجار از حرکات زیاده‌خواهانه غربی‌ها به راهپیمایی می‌رویم، گفت: ما باید به دفاع از مردم یمن به پا خیزیم، چرا که آل سعود از صهیونیسم نیز بدتر شده است و در یمن، نقشه آنها را اجرا می‌کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به طرح تجزیه عراق از سوی آمریکایی ها، اظهار داشت: مگر کرد و سنی از لحاظ دین تفاوت دارند، نها به دنبال این هستند که خاورمیانه جدید تشکیل دهند و این نقشه را در سر می‌پرورانند.

 

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران افزود: هرگز ملت شریف و مسلمان در منطقه اجازه دست درازی به یاوه‌گویان شرق و غرب برای تجزیه کشورهای اسلامی را نمی‌دهد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: امروز آمریکا بیشتر به مذاکره و برقراری رابطه با ایران احتیاج دارد، آنها می‌دانند ایران سلاح هسته ای نمی‌خواهد، اما در پای میز مذاکره شیطنت می‌کنند.

 

حجت الاسلام جلالی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند روز گذشته، گفت: ما هم برای اثبات صداقت پای میز مذاکره آمدیم اما چرا تهدید صورت می‌گیرد، همانطور که رهبری فرمودند با توافقی که در تهدید حاصل شود هرگز موافقت نمی‌کنیم.

 

وی افزود: ما هرگز استقلال ایران را که در سایه خون شهیدان و با رنج مجاهدان به دست آمد با یک تهدید معامله نمی‌کنیم و استکبار باید بداند که ملت پیرو مکتب امام حسین(ع) است و هرگز برای راحتی دنیا عزت خود را می‌فروشد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات