۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۵۹۸۳۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

تهدید و تحریم های غرب نمی تواند مانع پیشرفت ایران اسلامی شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با پوچ و توخالی توصیف کردن تهدیدات آمریکایی ها علیه ملت ایران، گفت: تهدبد های آمریکا نمی تواند مانع پیشرفت ایران اسلامی شود.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری ، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با بیان این که تهدیدات آمریکایی ها پوچ بوده و هیچ گونه اثری ندارد، گفت: آن ها خودشان بهتر می دانند که شرایط موجود آمریکا از نظر مالی و اقتصادی چگونه است.

 

وی با اشاره به این که تهدید آمریکا پوچ و تو خالی است، خاطرنشان کرد: مسؤولان آمریکایی هر از چند گاهی برای خرسندی حامیان خود به ویژه رژیم صهیونیستی اقدام به بیان چنین سخنان بی اساسی می کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم صهیونیستی هم تهدیدات آمریکا را پوچ تلقی می کند، گفت: آن ها هم باور کردند آمریکایی ها به آن ها دروغ گفته و برای دلخوشی رژیم صهیونیستی از تهدید ایران سخن می گویند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که حمله به ایران بیشترین خطرش برای خود رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: همه تلاش آمریکا در راستای حفظ این رژیم غاصب است.

 

امام جمعه چمستان با اشاره به این که رهبری معظم انقلاب فرمودند حمله به ایران اسلامی دنباله دار خواهد بود، گفت: هرگز کشور متجاوز نمی تواند خود را از پیامدهای حمله رها کند و ایران تا به خاک سیاه نشاندن آنها دست بردار نخواهد بود.

 

وی با تاکید بر این که پاسخ ایران بسیار کوبنده تر از آن خواهد بود که در رزمایش ها گوشه ای از آن ها را نشان می دهد، بیان داشت: واکنش ایران در این پاسخ گویی محدود به جبهه هایی که آمریکا تعیین می کند نخواهد بود بلکه در محدوده جغرافیایی بسیار بزرگی صورت خواهد گرفت که خود ایران با توانایی های بالای نظامی که دارد آن محدوده و جغرافیا را تعیین می کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: در کنار آن محدوده، ایران اسلامی تعیین خواهد کرد که تصمیم پایان جنگ با آنها نخواهد بود و از قدرت بسیار والا و ارزنده ای از لحاظ نظامی برخوردار هستیم.

 

حجت الاسلام جباری تصریح کرد: آمریکایی ها همیشه اعلان کردند در صورت حمله به ایران تأسیسات هسته ای ایران را خواهند زد در حالی که تأسیسات هسته ای کشور ما به لحاظ ماهیت خبیثانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و سوابق جنایتکارانه شان در دیگر کشورها در مناطق مختلف کشورمان و در وسعت جغرافیایی ایجاد شده که قابل حمله نظامی و از بین بردن از سوی کشوری نخواهد بود./950/ت302/ب1

ارسال نظرات