۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۵۹۸۶۳
مدیر حوزه علمیه تبریز:

پیروزی مردم یمن وعده الهی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خسروشاه با بیان این‌که مردم یمن خواستار تعین سرنوشت خود هستند، گفت: فاجعه انسانی یمن در حقیقت لکه ننگی بر پیشانی مدعیان حقوق بشر است.
حجت‌الاسلام صمد ناصري

حجت الاسلام عبدالصمد ناصری، امام جمعه خسروشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: شرایط کنونی یمن گویای یک فاجعه انسانی است و در حقیقت لکه ننگی بر پیشانی آل سعود و مدعیان حقوق بشر می باشد، برای تمام مسلمانان لازم است از مظلومان یمن حمایت کنند.

 


وی شرایط کنونی منطقه و قیام مردم یمن را در جهت خلاف قدرت های استکبار دانست و افزود: آمریکا و اجانب آمریکا با هم متحد شده و تلاش دارند که شرایط منطقه و قیام های شکل گرفته در منطقه را تا زمانی که نوپاست، که به ضرر استکبار جهانی به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی است، خاموش و نابود کنند.

 


حجت الاسلام ناصری با بیان این‌که مردم یمن ملتی آگاه و بصیر هستند، خاطرنشان کرد: مردم یمن خواستار تعیین سرنوشت خود هستند و هیچ ملت آگاهی با زور و ارعاب از خواسته های منطقی و طبیعی خود کوتاه نخواهد آمد، حملات رژیم آل سعود بی اثر و بی ارزش و به ضرر خود آل سعود است.

 


وی در ادامه با بیان این‌که ایران اسلامی کشوری آزاد و دارای سابقه برگزاری انتخابات مردمی است، گفت: مدعیان حقوق بشر و دموکراسی با وجود چنین فضای آزادی در کشور، با ایران به تقابل برخاسته اند ولی در مقابل، از کشوری چون عربستان که از آزادی و دموکراسی و انتخابات آزاد بویی نبرده است، حمایت می کنند، این در حقیقت نمایان گر چهره مخدوش آمریکا و مدعیان حقوق بشر است.

 


مدیر حوزه علمیه تبریز با بیان این‌که وعده الهی نصرت و پیروزی ملت های آگاه است، اذعان داشت: بیداری اسلامی در اثر انقلاب اسلامی در منطقه به وجود آمد، در حقیقت شکست هیمنه استکبار و قدرت های پوشالی آنها است.

 


امام جمعه خسروشاه خاطرنشان کرد: در پی انقلاب و بیداری اسلامی آگاهی مردم منطقه افزایش یاقته است و استکبار تلاش دارد تا با زور زر در مقابل این بیداری بایستد و شکوفه های نو پای این انقلاب ها را از میان برد، اما نور این انقلاب ها به برکت ملت های آگاه و بصیر خاموش و کم سو نخواهد شد، مردم یمن همان مردمی هستند که پیامبر اسلام(ص) آنان با عنوان «السلام علی بنی حمدان» خطاب قرار دارد./854/ت302/ب4

ارسال نظرات