۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۵۹۸۸۳
مدیر تبلیغات اسلامی ماهنشان خبر داد:

اعزام مبلغان دینی به مدارس برای مقابله با تهاجم فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان زنجان از اعزام مبلغان دینی به مدارس برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان خبر داد و گفت: این اعزام ها جهت افزایش آگاهی جوانان و نوجوانان صورت می گیرد.
حجت الاسلام خسروي

حجت‌الاسلام حسین خسروی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی در جهت افزایش آگاهی جوانان در این شهرستان اظهار داشت: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و افزایش آگاهی جوانان و نوجوان با حضور مبلغان دینی در مدارس و مساجد شهرستان ماهنشان به برگزاری گفتمان‌های دینی اقدام می‌کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی و تبیین اندیشه‌های آیت‌الله شهید مطهری در شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: جنگ نرم، نحله‌های فرهنگی، دین و زندگی، حجاب و عفاف و روابط اجتماعی از جمله مهم ترین مباحث و موضوعات مطرح شده در گفتمان‌های دینی است.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان زنجان با اشاره به چندمذهبی بودن این شهرستان و حضور هموطنانی از دیگر مذاهب اسلامی در آن تصریح کرد: در راستای تحکیم وحدت بین شیعه و سنی و عدم بروز نفاق بین مسلمانان ساکن در این شهرستان، مبلغان دینی به سراسر روستاها و شهرهای ماهنشان اعزام می‌شوند.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به همکاری سپاه و ارگان های دیگر در برگزاری گفتمان های دینی گفت: با همکاری سپاه و دیگر ارگان‌های دولتی در شهرستان ماهنشان برنامه‌های مختلفی در راستای روشنگری و بصیرت افزایی مردم شهرستان و به ‌ویژه قشر جوان و نوجوان برای مقابله با تهاجم فرهنگی اجرا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام خسروی در ادامه با اشاره به کمبود مبلغ در بسیاری از مناطق این شهرستان تأکید کرد: بسیاری از روستاهای شهرستان ماهنشان فاقد مبلغ دینی است که خوشبختانه در ماه‌های رمضان و محرم با اعزام مبلغان دینی غیر بومی به سراسر شهرستان ماهنشان، مسأله کمبود مبلغ را پوشش می‌دهیم.

 

وی در ادامه با اشاره به وجود حوزه‌های علمیه خواهران و برادران جدیدالتأسیس در شهرستان ماهنشان افزود: تربیت روحانیان و مبلغان دینی خانم و آقا در حوزه‌های علمیه این شهرستان می‌تواند مسأله کمبود مبلغ دینی در این مناطق را برطرف کند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان زنجان در پایان با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 5 مسجد این شهرستان خاطرنشان کرد: مراسم معنوی اعتکاف امسال در شهرستان ماهنشان با حضور 138 خواهر و 30 بردار برگزار شد. /949/ت302/ح

ارسال نظرات