۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۵۹۹۴۴
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی:

تجاوزگری داعش و عربستان به کشورهای اسلامی در راستای تأمین منافع غرب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تجاوزگری داعش و عربستان به کشورهای اسلامی در راستای تأمین منافع غرب است، گفت: اگر شرایط ایجاب کند غرب و آمریکا برای حفظ منافع خود داعش و عربستان را که حامی منافع آن‌ها هستند را هم در منطقه قربانی خواهد کرد.
حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند خوسف و درميان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در جمع مردم مهر شهر بیرجند در مسجد فاطمه معصومه(س) مهرشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی نقش مهمی در بیداری ملت‌های دنیا در برابر ظلم و استکبار داشته است، اظهار کرد: امواج انقلاب اسلامی ایران حتی به ایلات متحده آمریکا نیز رسیده و دلیل به وجود آمدن داعش و امثالهم نیز جلوگیری از همین امواج است.

 

وی افزود: استکبار با ایجاد گروهک‌های تروریستی در کشورهای اسلامی به دنبال ارائه چهره زشتی از اسلام در دل مردم دنیا است و آمریکا و هم پیمانانش هیچ گاه دلسوز مسلمان و امت اسلامی چه شیعه و چه اهل سنت نبوده اند.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تجاوزگری داعش و عربستان به کشورهای اسلامی در راستای تأمین منافع غرب است، گفت: اگر شرایط ایجاب کند غرب و آمریکا برای حفظ منافع خود داعش و عربستان را که حامی منافع آن‌ها هستند را هم در منطقه قربانی خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام عبادی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات آل‌سعود در یمن اشاره کرد و گفت: برخلاف نقشه‌های دشمنان این رفتار داعش و تجاوز سعودی‌ها به یمن، موجب افزایش محبت ایرانی در دل مردمان یمن، عراق و دیگر کشورها شده است.

 

وی با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها تصریح کرد: آمریکایی‌ها اگر منافعشان در خطر باشد، همین عربستان که گوش به فرمانشان است را از بین خواهند برد.

 

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه به آینده مرکز استان اشاره کرد و گفت: آینده شهرستان بیرجند را به سه دلیل افتتاح و فعالیت منطقه ویژه اقتصادی، دفتر امور وزارت خارجه و گرفتن ردیف بودجه برای راه آهن که یک زیرساخت مهم است، روشن پیش بینی می‌کنم و امیدوارم مسؤولان به وعده‌های خود در این زمینه عمل کنند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت با اشاره به مشکلات مهرشهر ادامه داد: بخشی از مشکلات مهرشهر در حوزه شهرداری است که پیگیری شده و همچنان نیز در حال پیگیری دیگر مشکلات هستیم.

 

وی افزود: یکی از اساسی‌ترین مشکلات این منطقه کمبود فضای آموزشی است که در این راستا پس از دیدار با وزیر آموزش پرورش قول احداث یک مدرسه توسط خیرین از وزیر گرفته شد.

 

حجت الاسلام عبادی به بازدید اخیر خود از مجموعه تصفیه خانه بیرجند اشاره کرد و افزود: در بازدیدی که به اتفاق مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای و شهری و همچنین فرماندار بیرجند انجام شد، مسؤولان آب منطقه‌ای وعده داده‌اند که تا پایان اردیبهشت ماه آب تصفیه شده در این منطقه قابل برداشت شود./968/پ202/ح

ارسال نظرات